Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb me 6 augustus j.l. aangemeld voor de €100,= kortingsactie na aankoop van een iPhone 11.

Formulier met alle gegevens ingevuld en opgestuurd. Nadien niets meer gehoord, ook geen bevestigingsmail gehad. Kan het zijn dat het wat langer duurt voordat er reactie komt?  

Groet.

 

 

Hoi @cbdemik en welkom op het forum! Na het invullen van het aanmeldformulier ontvang je een e-mail ter bevestiging, heb je deze wel ontvangen? Zo niet, is deze dan ook niet in de spam beland? Mocht hij daar ook niet in zitten, dan raad ik je aan om de actiepagina nogmaals in te vullen en goed te controleren of je een bevestiging hebt ontvangen. Ik kan zo geen doorlooptijd over de verwerking van de aanmeldingen in deze actie, echter heb ik wel een contactformulier gevonden. Mocht je na een tweede keer het formulier invullen ook geen bevestiging ontvangen, dan raad ik je aan om contact op te nemen via die weg. 


Hallo Sanne, ik heb vanmiddag via chat contact gehad met een medewerker en heb op aanraden het contactformulier ingevuld en ingediend.

Ik heb inderdaad nooit een e-mail ter bevestiging gehad. Nu maar even afwachten en anders vul ik de actiepagina nog maar een keer in.

 

Bedankt voor je reactie!.

 


Top. Je kunt de aanmelding uiterlijk op 30 augustus doen, dus je hebt nog even. Mocht je op die dag nog geen reactie hebben, vul het formulier dan opnieuw in. Voor die tijd kan ook, misschien wel zo prettig gezien de deadline nadert. Als je de bevestiging binnen hebt heb je in elk geval bewijs dat je de aanvraag hebt gedaan.


Ik heb sowieso destijds de bevestiging gedownload na het invullen.


Super, dan heb je die in elk geval zwart op wit. Ik hoop dat er snel reactie komt!


Reageer