Skip to main content

Als ik naar het formulier ga voor de actie zie ik andermans contactgegevens staan. Hoe kan dat?

Oef @PanaromicTiger ,

Dat is niet best. 


Ik heb het gechekt, de KVK die er staat, bestaat ook echt, dus geen sample data.


Ik heb meteen de webcare gewaarschuwd.


@Noordzee of een andere KPN Admin, kan je mij melden als ik het formulier "veilig” kan invullen?

Alvast bedankt! :)


Ik verwacht hier redelijk snel een reactie vanuit KPN. Maar of het probleem direct op te lossen is? Dat blijft afwachten…..


Dank voor het melden, heren. Men is er direct mee aan de slag gegaan. 


Ik zie dat het formulier uit de lucht is gehaald: Deze promotie is niet (meer) actief. Registratie is niet meer mogelijk.

Hoe kan ik nu die 100 euro korting claimen? Of komt het formulier later "gerepareerd” weer online?


Uiteraard komt het formulier gerepareerd terug. Kennelijk zijn ze nu met de reparatie bezig.


@Noordzee Ik zie het idd, formulier stond net weer online, maar ik wacht wel even tot ie goed bevonden is. :grin:


Ik heb de avonddienst en zie dat mijn collega dit heeft aangekaart. Als ik nu op het formulier klik zie ik geen klantgegevens meer. Ik zal navragen of de zaak nu is opgelost. 


Het is opgelost. Je kunt nu gewoon gebruik maken van het formulier. Dank voor de alertheid!


Reageer