Skip to main content

Beste kpn medewerkers, 

 

ik heb ook meegedaan met die AirPods promotie van €100 korting, ook heb ik 16-12-2020 een goedkeuring mail gekregen van na het betalen van €79 die ik voor 31-12-2020 moet doen binnen 4 weken mijn AirPods kan ontvangen, ik heb 16-12-2020 betaald en tot nu toe niks ontvangen ook heb ik dit naar klachten afdeling gemaild en ze mailen mij terug van we begrijpen u heeft wat vertraging opgelopen bla bla bla ivm met succes!! Hallo ik zie dat er meer mensen zijn zoals mij kom op kpn is dit wat jullie allemaal kunnen valse beloftes en maar vragen van klanten wild u nog even wachten en dat even wachten blijft maar keer op keer op keer terug komen. En over de lijn die promotie afhandelen die mensen behandelen klant echt zeer asociaal. Graag zou ik van kpn willen vragen in plaats van mij begrijpen met mij mee dent voor een oplossing

admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Waarom reageren jullie niet op mijn klacht?


@Kubi welkom op het forum. Het duurt in verband met de drukte momenteel een aantal dagen voordat we kunnen reageren. Zou je in dit geval je profiel in kunnen vullen zodat ik het voor je na kan kijken?