Skip to main content

Ondertussen al 3 x gebeld omdat ik bij de aanvraag van de airpods het telefoonnummer verkeerd heb ingevuld. Maar ik moet elke x wachten op reactie van mijn bevestiging dat de aanvraag in behandeling is genomen. Het betreft 2 aanvragen en ook van degene die ik helemaal correct heb ingevuld nog steeds geen mail. Wel codes dat het vorige week donderdag al in behandeling is genomen.… terwijl ze elke x zeggen “het duurt hooguit 2 werkdagen”

De airpods zijn kerstcadeau’s dus zou graag de 2 beloofde air pods van de actie geleverd zien worden voor de kerst….. en de post is momenteel minder snel ! 
 

o ja wel 2 abonnementen voor 2 jaar afgesloten met mobiel zoals de actie voorschrijft ! 

Hi @Josephina Maria ,
Welkom op het forum. Zou je je profiel aan kunnen vullen? Dan kijk ik met je mee. 


Beste,

Ik heb op 23 November een IPhone 12 aangeschaft waarbij ik 100,- korting zou krijgen op de air pods Gen 2. Tot op heden niks gehoord en na 2x bellen ook niet verder gekomen. Kan iemand mij hierbij helpen?

 


Hallo @Bart Nelck , heb je je na ontvangst van de iPhone al gemeld op de actiepagina?

  • Alle klanten die tussen 23 november en 30 november 2020 een iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525

Dit kan nog t/m 31 januari 2021.