Skip to main content

AirPods met €100,- korting

Heb je tijdens 1 van de actieperiodes een iPhone 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max of een iPhone SE (2020) met een 1 of 2 jarig-abonnement besteld? Dan kun je € 100,- korting krijgen op Apple AirPods en betaal je slechts € 79,- € 179,-.

Wil je gebruikmaken van deze korting? Bestel dan via het juiste formulier je AirPods met korting. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status.

 

Belangrijk om te weten:

Deze actie wordt beheerd door een externe partner van KPN, de KPN klantenservice kan zodoende geen vragen beantwoorden over de status van je aanvraag. Als je vraag niet beantwoord wordt door de punten hieronder, kan je mailen naar kpn@consumercare.info of bellen met 043-8800150. Het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat je een reactie terug ontvangt per mail

  • Heb je tussen 16 en 22 november een deelnemende iPhone besteld, dan kan je gebruik maken van de Black Friday actie. Mail je bestelbevestiging én contract naar kpn@consumercare.info en geef aan dat je graag nog gebruik wilt maken van de actie. Je aanvraag wordt dan alsnog in behandeling genomen!
  • Heb je een bevestigingsmail met een registratienummer ontvangen na het indienen van de aanvraag, dan is je aanvraag goed binnen gekomen en zal deze na een aantal dagen in behandeling worden genomen.
  • Upload bij ‘Upload aankoopbewijs of contract *’ altijd je volledige contract. Daar staat alle informatie op die nodig is om je aanvraag te kunnen behandelen. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden!
  • Wordt je aanvraag afgewezen omdat er een andere datum op je contract staat dan de datum waarop je jouw iPhone hebt besteld, stuur dan je bestelbevestiging naar ze op. Hier staat de datum van de bestelling wel op.
  • Mailadressen via een hostingpartij (eigen/bedrijfs website) en mailadressen van @zeelandnet kunnen problemen geven bij het ontvangen van de bevestigingsmail en de betaallink. Kijk daarom altijd even bij de spam of de map met ongewenste mail! Heb je geen enkele reactie ontvangen, dan zal je die ook niet meer binnen gaan krijgen op dat specifieke mailadres. Het enige dat je dan kunt doen is een mail sturen naar  kpn@consumercare.info met daarin een alternatief mailadres (bijvoorbeeld Hotmail of Gmail) en vragen of ze dat mailadres willen gaan gebruiken voor de verdere communicatie. 
  • Je kunt het formulier pas invullen nadat je jouw toestel hebt ontvangen aangezien het IMEI nummer ingevuld moet worden. Dit kan tot en met 31 januari 2021, maar er wordt rekening gehouden met de langere levertijd van de toestellen! 
  • Er wordt géén bevestiging verstuurd nadat je betaling verwerkt is. Als het bedrag bij jou is afgeschreven, gaat dat echter goed en zal je betaling binnen zijn gekomen. Nadat je de betaling hebt voltooid, kan het nog maximaal 4 weken duren voordat de AirPods verzonden gaan worden.

 

Beste KPN, 

Als ‘snelpakker’en  ‘vandaag besteld, morgen in huis’ word ik erg teleurgesteld van het bericht, nadat ik heb besteld, dat mijn iphone 12 blue voorlopig niet leverbaar is. Waarom staat dit niet voordat je een bestelling plaats? Er wordt zelfs geen richtlijn gegeven.

Na zoeken staat op de site: leverbaar tot 2-3 weken levertijd (afhankelijk van kleur en GB). Hoeveel tijd gaat het voor de iPhone12 blue 65GB dan duren?

Daarnaast is het nu een mooie actie met de AirPods , waarbij het dus maar de vraag is of je deze wel kan bestellen, omdat de telefoon mogelijk tegen die tijd nog helemaal niet is geleverd. 

Wat is de manier om ervan verzekerd te zijn dat je aansprak kan maken op deze AirPods? Dit is namelijk de reden waarom ik de iphone nu heb besteld.

 

Tot slot valt mij op dat er veel berichten ‘per abuis’ over het hoofd worden gezien.

Hopelijk kan iemand mij wel helpen met bovenstaande vragen. 

Alvast vriendelijk bedankt. 


Ik heb ongeveer hetzelfde indd!

Had al een bestelling geplaatst voor een iPhone12 green 128GB maar die levertijd past ook steeds maar aan. 
Dus dacht, de witte is voorradig, vandaag besteld en morgen in huis, geef me die dan maar! 
Vervolgens krijg ik te horen dat het wijzigen van een order niet mogelijk is omdat ze geen exacte levertijd hebben... 

Iets met, Blij met een dooie mus? 
 

Hoop dat het gauw word opgepakt en opgelost, we zijn zoals ik hier kan lezen niet de enige met dit probleem! 


Beste KPN,

ik heb een nieuwe iphone besteld via verlenging. Nu wil ik gebruik maken van de airpod actie, maar de telefoon is nog niet leverbaar. De gegevens die ik dus op het formulier moet invullen zijn dus nog niet bekend. 
Hoe kan ik toch meedoen met de betreffende actie?


Goedemorgen,

 voor mij geld hetzelfde, ik lees graag mee.


Beste lezer,

 

Ik heb van de week de iPhone 12 besteld en het bestel formulier van de airpods ingevuld. Daarna een mail ontvangen dat mijn aanvraag was ontvangen en gecontroleerd zou worden. Hoelang duurt deze controle doorgaans?

 

Met vriendelijke groet,

Frank

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hi @Linn_90, @LouiseMuppet@erwin hartjes en @Kevinrzs, jullie kunnen het formulier voor de AirPods actie invullen zodra jullie toestel geleverd is. Er wordt rekening gehouden met de langere levertijd van de toestellen :slight_smile:


Top, dankjewel


Hi @Linn_90@LouiseMuppet@erwin hartjes en @Kevinrzs, jullie kunnen het formulier voor de AirPods actie invullen zodra jullie toestel geleverd is. Er wordt rekening gehouden met de langere levertijd van de toestellen :slight_smile:

Dus dat formulier blijft benaderbaar, ook als de actie ondertussen al afgelopen is??

 


Hi @Linn_90@LouiseMuppet@erwin hartjes en @Kevinrzs, jullie kunnen het formulier voor de AirPods actie invullen zodra jullie toestel geleverd is. Er wordt rekening gehouden met de langere levertijd van de toestellen :slight_smile:

Dus dat formulier blijft benaderbaar, ook als de actie ondertussen al afgelopen is??

 

Vooral even het stukje ivm dat er bij de veelgestelde vragen staat dat het voor 6 December verificatie ingevuld dient te zijn. Met de huidige levertijd gaan we dat niet redden. 


Geen zorgen @erwin hartjes, het formulier staat er in eerste instantie tot 20 december, maar we kunnen de periode verlengen als tegen die tijd nog niet alle toestellen geleverd zijn!


Hi @Linn_90@LouiseMuppet@erwin hartjes en @Kevinrzs, jullie kunnen het formulier voor de AirPods actie invullen zodra jullie toestel geleverd is. Er wordt rekening gehouden met de langere levertijd van de toestellen :slight_smile:

Bedankt voor je reactie. Echter was mijn vraag helaas niet gerelateerd aan de airpods actie maar had dat meer te maken met het feit dat klanten worden blij gemaakt met niks. 
Op dit moment staat op de website namelijk nógsteeds “Vandaag besteld, morgen in huis”. Maar daar is dus niets van waar? 
 


Ah excuus, dan heb ik 'm verkeerd begrepen en jouw reactie hier ten onrechte naar toe verplaatst. De levertijd hoort wel duidelijk aangegeven te zijn, maar verschilt nog al per type, geheugen en kleur. Bij de iPhone 12 64Gb blauw, zie ik op de website bijvoorbeeld ‘Leverbaar vanaf 28 december’ staan en bij het toestel dat jij hebt besteld ‘Verwachte levertijd 2 weken’.  Bepaalde varianten zijn op dit moment wél direct leverbaar en daarbij geldt wel dat je hem de volgende dag in huis kunt hebben als je je bestelling plaatst. 


Ik heb van de week de iPhone 12 besteld en het bestel formulier van de airpods ingevuld. Daarna een mail ontvangen dat mijn aanvraag was ontvangen en gecontroleerd zou worden. Hoelang duurt deze controle doorgaans?

Hi @Frank88, dat je een bevestigingsmail hebt ontvangen geeft aan dat je aanvraag goed binnen is gekomen. Doorgaans duurt het een aantal dagen voordat een aanvraag verwerkt is, je krijgt dan bericht of je aanvraag direct goedgekeurd is, of dat er nog gegevens ontbreken. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een betaallink en nadat de betaling rond is kan het nog een week of 2 duren voordat ze naar je op worden gestuurd.


Hoi,

Ik heb de registratie moeten aanpassen voor de airpods actie, maar krijg ik hier nu al 11 dagen geen reactie op. Gaat om registratienummer 2219556. Kan ik de status krijgen?


Ik heb al een aantal keer geprobeerd AirPods te bestellen via de actie 100 euro korting. Iedere keer krijg ik een mail terug met: 

  • Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar

dit vul ik wel gewoon in, hoe los ik dit op? Ben al een paar dagen verder!


Ik ben een oude Telfort klant die nu over is gezet naar KPN omdat ik een nieuwe telefoon nodig had. Je zou zeggen, zelfde bedrijf, zelfde service. Niet dus. Ongelofelijk, wat een bureaucratie.

Ik probeer me te registreren voor de AirPods acie, inmiddels 4 aanvragen, een bezoek aan de KPN store en een service centre telefoon gesprek verder. Service geeft aan dat alles in orde is, en dat ik ‘gewoon’ m’n contract moet insturen. Ik heb het contract dat ik per email voor mijn online bestelling heb ontvangen al opgestuurd, de pakbon die in de doos waarin de iPhone is gekomen, de bevestiging email van mijn bestelling.

En iedere keer weer wordt mijn deelname afgewezen doordat informatie ontbreekt. Op de stukken die ik van KPN zelf ontvang staat namelijk helemaal nooit, én m’n telefoon nummer, én het type Hussel abonnement én de iPhone 12 Pro dat ik heb besteld in één overzicht.

En waarom moet ik in hemelsnaam aan KPN bewijzen dat ik klant ben bij KPN? Als ik bij de service desk sta kunnen ze alle relevante informatie toch ook oproepen.

 

Ik ben hier wel klaar mee zo langzaam, maar ik wil wel de AirPods korting waar ik recht op heb.

Kan iemand dit oplossen

 

groeten, Kees


Hoi,

Ik heb de registratie moeten aanpassen voor de airpods actie, maar krijg ik hier nu al 11 dagen geen reactie op. Gaat om registratienummer 2219556. Kan ik de status krijgen?

Hi @richardvd123,

Je aanvraag is op 24 november goedgekeurd, daar had je nog weer een mail over moeten ontvangen. Kan je eens kijken of die bij de spam of in de map met ongewenste mail staat?


Ik heb al een aantal keer geprobeerd AirPods te bestellen via de actie 100 euro korting. Iedere keer krijg ik een mail terug met: 

  • Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar

dit vul ik wel gewoon in, hoe los ik dit op? Ben al een paar dagen verder!

Hi @IwanZ, zou je je volledige contract willen terugmailen? Daar staat alle informatie die ze nodig hebben om je aanvraag goed te kunnen keuren :blush:


Ik ben een oude Telfort klant die nu over is gezet naar KPN omdat ik een nieuwe telefoon nodig had. Je zou zeggen, zelfde bedrijf, zelfde service. Niet dus. Ongelofelijk, wat een bureaucratie.

Ik probeer me te registreren voor de AirPods acie, inmiddels 4 aanvragen, een bezoek aan de KPN store en een service centre telefoon gesprek verder. Service geeft aan dat alles in orde is, en dat ik ‘gewoon’ m’n contract moet insturen. Ik heb het contract dat ik per email voor mijn online bestelling heb ontvangen al opgestuurd, de pakbon die in de doos waarin de iPhone is gekomen, de bevestiging email van mijn bestelling.

En iedere keer weer wordt mijn deelname afgewezen doordat informatie ontbreekt. Op de stukken die ik van KPN zelf ontvang staat namelijk helemaal nooit, én m’n telefoon nummer, én het type Hussel abonnement én de iPhone 12 Pro dat ik heb besteld in één overzicht.

En waarom moet ik in hemelsnaam aan KPN bewijzen dat ik klant ben bij KPN? Als ik bij de service desk sta kunnen ze alle relevante informatie toch ook oproepen.

 

Ik ben hier wel klaar mee zo langzaam, maar ik wil wel de AirPods korting waar ik recht op heb.

Kan iemand dit oplossen

 

groeten, Kees

Hi @KeesdeW, wat jammer dat dit zo veel frustratie oplevert :slight_frown:

Op je contract, dat uit meerdere pagina's bestaat, hoort wel degelijk alle benodigde informatie te staan. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden, zou je eens kunnen kijken of dat hetzelfde document is dat je tot nu toe telkens op hebt gestuurd?


Dag Maya, dank. Nee dit document was tot nog toe, ook voor de service balie medewerker, onvindbaar.

Zou het niet logischer zijn dat je contract ergens bij je persoonsgegevens in je KPN account te vinden is in plaats van via een volg je bestelling link van een bestelling die al lang binnen is?

Anyway, ik heb nog geen reactie terug van m'n vijfde poging, maar als ook die wordt afgewezen zal ik het met dit document proberen.

Groeten, Kees


Je hoort hem via een geautomatiseerd proces per email te ontvangen en als die mail is verzonden kunnen wij hem ook in de systemen zien staan en normaals naar je verzenden. Dat lijkt bij jou gek genoeg niet gebeurd te zijn, waardoor we hem zelf dus ook niet kunnen zien. Gelukkig is ie dan altijd nog te downloaden via die pagina :slight_smile:

Mocht de 5e poging mislukken, dan zal de 6e poging met dit contract gelukkig wel goed gaan! 


Ook ik heb deel genomen aan de airpod actie onder nummer 2222148 met besteldatum 24-10-2020.

ik heb een kpn abonnement voor 2 jaar afgesloten. Ik kreeg na mijn registratie bericht voor aanvullende informatie. Deze gelijk retour gestuurd. Krijg ik een dag later afwijzing omdat mijn toestel na de actiedatum is geleverd. Dat is toch krom. het toestel was gewoon niet leverbaar.

Teleur gesteld en blij met een dooie mus. Bedankt.


Hi @airpods probleem, het zou inderdaad wel heel flauw zijn als het op deze manier mis loopt :slight_frown: Zou je terug willen mailen dat je ruim binnen de actieperiode hebt besteld en dan ook je bestelbevestiging mee willen sturen? Daarop kunnen ze de datum zien staan dat je de bestelling hebt geplaatst :slight_smile: Deze actie wordt voor ons beheerde door een externe partij en daar hebben ze geen inzage in de KPN systemen, ze kunnen dus niet zien wanneer je hebt besteld zonder die bestelbevestiging. Mocht je ondanks dat toch weer een afwijzing krijgen, laat je dat dan direct weten? Dan zal  ik me er even mee bemoeien :wink:


Beste Maja,

Ik heb bij de vragen direct alles inclusief het bestelformulier met datum 24-10 ingestuurd. Op het contract staat geen besteldatum, maar een ingangsdatum. Ik heb na de afwijzing nogmaals het bestelformulier ingestuurd, maar krijg geen enkele reactie meer. Ik vind het jammer allemaal.

Maar wel leuk dat je gelijk reageert.


Ok jammer, dan ga ik me er bij deze direct al mee bemoeien :wink: Zodra ik een reactie ontvang, hoor je weer van mij!