Skip to main content

AirPods met €100,- korting

Heb je tijdens 1 van de actieperiodes een iPhone 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max of een iPhone SE (2020) met een 1 of 2 jarig-abonnement besteld? Dan kun je € 100,- korting krijgen op Apple AirPods en betaal je slechts € 79,- € 179,-.

Wil je gebruikmaken van deze korting? Bestel dan via het juiste formulier je AirPods met korting. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status.

 

Belangrijk om te weten:

Deze actie wordt beheerd door een externe partner van KPN, de KPN klantenservice kan zodoende geen vragen beantwoorden over de status van je aanvraag. Als je vraag niet beantwoord wordt door de punten hieronder, kan je mailen naar kpn@consumercare.info of bellen met 043-8800150. Het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat je een reactie terug ontvangt per mail

  • Heb je tussen 16 en 22 november een deelnemende iPhone besteld, dan kan je gebruik maken van de Black Friday actie. Mail je bestelbevestiging én contract naar kpn@consumercare.info en geef aan dat je graag nog gebruik wilt maken van de actie. Je aanvraag wordt dan alsnog in behandeling genomen!
  • Heb je een bevestigingsmail met een registratienummer ontvangen na het indienen van de aanvraag, dan is je aanvraag goed binnen gekomen en zal deze na een aantal dagen in behandeling worden genomen.
  • Upload bij ‘Upload aankoopbewijs of contract *’ altijd je volledige contract. Daar staat alle informatie op die nodig is om je aanvraag te kunnen behandelen. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden!
  • Wordt je aanvraag afgewezen omdat er een andere datum op je contract staat dan de datum waarop je jouw iPhone hebt besteld, stuur dan je bestelbevestiging naar ze op. Hier staat de datum van de bestelling wel op.
  • Mailadressen via een hostingpartij (eigen/bedrijfs website) en mailadressen van @zeelandnet kunnen problemen geven bij het ontvangen van de bevestigingsmail en de betaallink. Kijk daarom altijd even bij de spam of de map met ongewenste mail! Heb je geen enkele reactie ontvangen, dan zal je die ook niet meer binnen gaan krijgen op dat specifieke mailadres. Het enige dat je dan kunt doen is een mail sturen naar  kpn@consumercare.info met daarin een alternatief mailadres (bijvoorbeeld Hotmail of Gmail) en vragen of ze dat mailadres willen gaan gebruiken voor de verdere communicatie. 
  • Je kunt het formulier pas invullen nadat je jouw toestel hebt ontvangen aangezien het IMEI nummer ingevuld moet worden. Dit kan tot en met 31 januari 2021, maar er wordt rekening gehouden met de langere levertijd van de toestellen! 
  • Er wordt géén bevestiging verstuurd nadat je betaling verwerkt is. Als het bedrag bij jou is afgeschreven, gaat dat echter goed en zal je betaling binnen zijn gekomen. Nadat je de betaling hebt voltooid, kan het nog maximaal 4 weken duren voordat de AirPods verzonden gaan worden.

 

Beste Maja,

Dat bemoeien is ongelofelijk snel gegaan. Ik krijg zojuist het bericht dat mijn aanvraag is goedgekeurd.

Heel erg fijn, hartelijk bedankt.

Groet, Ruud


Hah :sunglasses::muscle_tone2: Graag gedaan en veel plezier met je AirPods!


Goedenavond,

waar kan ik dat formulier vinden om aan de actie mee te doen, kan het nergens meer vinden en wacht ook nog steeds op mijn 12 pro die ik in de actieperiode heb besteld...


Op Black Friday heb ik met de actie mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon (12Pro) en de EarPods actie. Mijn telefoon is niet op voorraad en moet nog uitgeleverd worden. Ik heb vandaag contact gehad met de servicedesk en een link naar het formulier gekregen. Ik kan het formulier niet volledig invullen omdat ik nog geen telefoon met imeinummer heb. Ik heb de telefoon met deze actie verlengd omdat ik ook graag de EarPods met korting wil hebben (Het contract heb ik trouwens ook nog niet).

Wanneer ik het formulier invul en de velden die ik (nog) niet kan invullen oversla, krijg ik de melding dat ik de telefoon niet binnen de termijn van de actie heb aangeschaft. 

Kan KPN mij garanderen dat ik alsnog aanspraak kan maken op de pods zodra ik mijn telefoon krijg?


Goedenavond,

waar kan ik dat formulier vinden om aan de actie mee te doen, kan het nergens meer vinden en wacht ook nog steeds op mijn 12 pro die ik in de actieperiode heb besteld...

Hi @Kevinrzs, heb je hem na 16 november besteld? Dan kan je gebruik maken van de Black friday actie. Als je jouw toestel besteld hebt voor 8 november, kan je je aanmelden via de actie voor iPhone 12 en 12 Pro.


Bedankt voor de link👍🏻


Op Black Friday heb ik met de actie mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon (12Pro) en de EarPods actie. Mijn telefoon is niet op voorraad en moet nog uitgeleverd worden. Ik heb vandaag contact gehad met de servicedesk en een link naar het formulier gekregen. Ik kan het formulier niet volledig invullen omdat ik nog geen telefoon met imeinummer heb. Ik heb de telefoon met deze actie verlengd omdat ik ook graag de EarPods met korting wil hebben (Het contract heb ik trouwens ook nog niet).

Wanneer ik het formulier invul en de velden die ik (nog) niet kan invullen oversla, krijg ik de melding dat ik de telefoon niet binnen de termijn van de actie heb aangeschaft. 

Kan KPN mij garanderen dat ik alsnog aanspraak kan maken op de pods zodra ik mijn telefoon krijg?

Hi @MarcvG34, als je op Black Friday hebt besteld, kan je gebruik maken van de Black friday actie, dit is een ander formulier dan je tot nu toe hebt geprobeerd volgens mij :slight_smile:


@Maja_ Dank je wel. Dit ziet er inderdaad uit als het juiste formulier. Uw collega had me naar het andere formulier verwezen (van de eerdere actie). Voorlopig moet ik nog even wachten omdat ik nog geen nieuw contract heb en de telefoon niet op voorraad is.


Hoi KPN, 

Ik heb hier ook een vraag over. Ik heb namelijk op 28 november een iPhone 12 mini + abonnement bij jullie gekocht. De actie van de airpods liep toen ook nog, maar ik wilde er graag nog even over nadenken. Nu wil ik de airpods toch graag aanschaffen alleen zie ik op dit formulier dat de actie alleen geldt voor klanten die hun telefoon t/m 22 november hebben gekocht. Ik zou het gek vinden als dat zo is, omdat toen ik mijn telefoon kocht de actie dus nog wel liep. 

Graag hoor ik hier meer over. 

Met vriendelijke groet

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Hallo @Jonnkr , hierboven staat de juiste link van de Black friday actie, dit is een ander formulier dan je tot nu toe hebt geprobeerd.


Hi @Jonnkr, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic dat over de actie gaat die tot en met de 30e liep, als je de link gebruikt uit het startbericht van dit topic kan je alsnog gebruik maken van de actie :slight_smile:


Super, heel erg bedankt!! 


Graag gedaan, alvast veel plezier met je AirPods!


Hallo,

ik heb op 7-12-20 de airpods proberen te registreren omdat ik een 2 jarig kpn husselabonnement heb genomen bij mijn iphone 12 pro. Nu krijg ik elke keer de melding: 

Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar.

terwijl ik wel de iphone en het abbonnement heb ook heb ik het juiste telefoon nummer al meerdere keren ingevoerd. Wat gaat hier mis? 
groetjes Gemma 


Beste KPN,

Telefonisch 2 nieuw mobile telefoons gekocht.
Iphone12 pro Max en IPhone 12 pro.  (De laatste is nog steeds niet geleverd)

 blij waren we toen uw collega vertelde dat we nog gebruik konden maken van de AirPod actie, ondanks dat dit net voorbij was.
We hadden er tenslotte specifiek naar gevraagd!


Formulier ingevuld. Dat kon natuurlijk niet verstuurd worden. Weer gebeld. Na een kwartier wachten een andere collega gesproken. Hij zei “een andere datum invullen en insturen”. Ik zou evt gebeld worden.
Nou dat is vandaag gebeurd. 
Kort samen gevat.
2x AirPods door onze neus geboord!!
Er wordt op geen enkele andere manier. tegemoetgekomen. 
Zeer zeer teleurgesteld!!! 
Weg kerstcadeau. 

We gaan nu toch maar eens even goed bekijken of we alle KPN diensten blijven behouden. 


Ik heb 7-12 een IPhone 12 gekocht icm met een 1 jarige hussel abonnement. 

Ik wil graag gebruik maken van de Airpods actie welke toen ook gelde ( € 100 korting )

Het formulier waar bij eerder chats wordt gerefereerd blijft niet goed te zijn ;  

  • Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.
  • De IMEI is niet van een deelnemend actieproduct.

 

Welke stappen moet ik ondernemen op de airpods zsm te ontvangen ? 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

 


wij hebben 25 november 2020   2 toestellen Iphone 12 mini gekocht in de KPN winkel in Apeldoorn.

Nu klopt de datum niet met de datum op het formulier terwijl de actie toen nog wel actueel was.

ik heb toen een datum opgegeven van 22 november maar dat wordt niet geaccepteerd.

wat moeten wij nu doen?

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Hi @zzzuygugkjgkjhl, je geeft aan dat je op 7 december een iPhone 12 aan hebt besteld, maar die datum valt inderdaad buiten de actieperiode. De laatste actie met Airpods die we hebben gehad, was de Black Friday actie en daarbij waren de volgende voorwaarden actief:

‘Alle klanten die tussen 23 november en 30 november 2020 een iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods.’

Jij hebt je toestel een week ná die actieperiode aangeschaft, of heb je wellicht een typefoutje gemaakt en bedoel je dat je op 7-11 hebt besteld?


Hi @TonKonijn,

Hebben jullie bij het kopen van de toestellen, een contract ontvangen? Zo ja, dan zou de datum van de aankoop daarop vermeld moeten staan en is ook dat de datum die jullie aan moeten houden als jullie  dit formulier invullen. Zouden jullie dat nog eens willen proberen?


Hoi ,

ik heb aan actie 3 meegedaan heb mijn toestel op 26-11  aangekocht  afgelopen week ontvangen en het formulier ingevuld ,  heb hierop nog geen bevesting gekregen via de mail of het formulier goed is binnen gekomen  en welke actie ik evt zelf nog moet ondernemen 

groet Erna 

 

 


Hi @ErnaSchuitemanElbertsen, ik heb je bericht verplaatst naar het topic dat specifiek over deze actie gaat :slight_smile:

Ik zie dat je een emailadres in je profiel hebt gezet, dat via een hostingpartij loopt, heb je dat mailadres ook gebruikt voor je deelname aan deze actie? In dat geval, acht ik de kans heel erg groot dat je bevestiging bij de spam terecht is gekomen. Zou je eens willen kijken of je daar nog iets terug kunt vinden? En heb je wellicht een alternatief mailadres (gmail/outlook of iets dergelijk) dat ik door kan geven voor verdere communicatie over deze actie?


@Maja_ 

ik heb een Gmail adres  in mijn profiel gezet  als het goed is , ik heb  op mijn .org geen mail in de spam ontvangen 

groet Erna 


Bedankt @ErnaSchuitemanElbertsen, ik heb gevraagd of ze het mailadres aan willen passen en de bevestigingsmail nogmaals willen versturen :blush:


Ik heb telefonisch een abonnement afgesloten. Ik heb toen geen aankoopbewijs kunnen vinden. Ik wilde mee doen aan de airpod actie. Ik heb toen via de klantenservice om het aankoopbewijs gevraagd. Die heb ik geüpload om mee te doen aan de actie. Nu krijg ik een mail dat mijn aankoopbewijs is afgekeurd want er staat geen 06 nummer op en geen aankoopdatum.

Daarnaast kunnen ze het contract (pdf) niet openen en is die ook afgekeurd. Hoe moeilijk kan kpn het mij maken om mee te doen met een actie? En hoeveel vertrouwen moet ik hebben in een bedrijf dat een pdf niet kan openen die ze zelf hebben opgestuurd?

ik zou graag van kpn wel de juiste documenten ontvangen om mee te kunnen doen aan hun actie. Bij wie moet ik zijn? 


Hi @Mr.mr, wat raar dat ze aangeven dat de PDF niet geopend kan worden, ik kan niet echt een reden bedenken daarvoor :thinking:

Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden, zou je hem daar nog eens vandaan willen halen en opnieuw willen mailen naar kpn@consumercare.info? Hopelijk lukt het ze dan wel!