Skip to main content

AirPods actie KPN IPhone 12

• November 27, 2020
  • 59 reacties
  • 1231 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

59 reacties

• Topper
  • December 23, 2020

Beste KPN,

Op 1 december een iPhone 12Pro Max gekocht waarbij op de website nog de actie met de Airpods stond. Nu blijkt dat ik er geen gebruik van kan maken terwijl er dit er duidelijk onder vermeld was. Hoe is dit op te lossen @Kpn. Grt Imco

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Moderator
  • December 24, 2020

Hi @Imco, ik zie dat de actie ook nu nog benoemd wordt op onze website, om klanten die deel hebben genomen de kans te geven om het formulier terug te vinden dat ingevuld moet worden voor de deelname aan deze actie. Als je op het ‘i’ icoontje klikt voor informatie over deze actie, staan de begin- en einddatum daar duidelijk vermeld. Aan de voorwaarden van deze actie kan ik niks veranderen, dus ik kan er niet voor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de actie, hoe erg ik het je ook gun :slight_frown:

Ik ga hier wél even werk van maken, aangezien je vast niet de enige bent die door de vermelding van de actie op het verkeerde been wordt gezet en teleurstelling voorgeschoteld gaat krijgen. We kunnen dit ongetwijfeld anders verwoorden zodat het duidelijker is dat de actie zelf al afgelopen is. 

• Topper
  • December 24, 2020

@Maja_  bedankt voor je reactie maar vindt het wel erg raar dat als er een actie op de website staat vermeld je hier niet meer aan mee kan doen terwijl hij nog wel vermeld staat. En zeker raar dat het er nog steeds stop stond. Het antwoord omdat mensen dan de actie kunnen terug vinden vindt ik ook erg raar heb ik ook nog nooit meegemaakt bij KPN dat de actie’s langere tijd bij een artikel wordt vermeld. Het zou KPN sieren om de klant hierin wel tegemoet te komen wat het is toch een lokkertje als je het erbij vermeld en dan mag je als klant wel verwachten dat als KPN dit vermeld dit ook nog geldt voor een klant. Ik hoop dat KPN het goedmaakt. Grt Imco

Bedankt @ErnaSchuitemanElbertsen, ik heb gevraagd of ze het mailadres aan willen passen en de bevestigingsmail nogmaals willen versturen :blush:

Ik heb ondertussen nog steeds geen bericht ontvangen,  heb alles zelf ook nog een keer via mijn gmail naar de  kpn@consumercare.info   gemaild (las ik in een anderepost dit adres  maar krijg daarvan ook geen reactie ????

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Moderator
  • December 29, 2020

Hmm, ik heb op de 22e het bericht ontvangen dat er een mail naar je verzonden zou worden, zou je eens willen kijken of die mail niet in de map met ongewenste email of bij de spam terecht is gekomen?

Voor de zekerheid heb ik er zelf ook even een mailtje achteraan gestuurd, door de kerstdagen hebben ze echter een achterstand met het beantwoorden van de mails. 

Hmm, ik heb op de 22e het bericht ontvangen dat er een mail naar je verzonden zou worden, zou je eens willen kijken of die mail niet in de map met ongewenste email of bij de spam terecht is gekomen?

Voor de zekerheid heb ik er zelf ook even een mailtje achteraan gestuurd, door de kerstdagen hebben ze echter een achterstand met het beantwoorden van de mails. 

dank dat je er nog even achteraan wil gaan,  ik heb afgelopen dagen al mijn postvakken en spam's nagekeken en opgeruimt, geen mail ondekt van KPN of iets wat zou lijken wat gerealateerd is aan deze actie,  ik wacht het nog even af 

dank dat je er nog even achteraan wil gaan,  ik heb afgelopen dagen al mijn postvakken en spam's nagekeken en opgeruimt, geen mail ondekt van KPN of iets wat zou lijken wat gerealateerd is aan deze actie,  ik wacht het nog even af 

Het is gelukt , ik heb zojuist de mail gekregen met de betaallink,  ga er vanuit dat het goed komt en ik binnenkort de oortjes mag ontvangen , een fijne jaarwisseling 

groet Erna 

• Nieuwkomer
  • December 31, 2020

Hallo, 

Vorige week woensdag heb ik, na hulp via dit forum, de AirPods besteld via de link die ik via mijn mail kreeg van kpn@consumercare.info. Ik heb toen de betaling voltooid en het bedrag is dan ook van mijn rekening afgeschreven. Echter heb ik hier geen bevestiging van ontvangen en zijn de AirPods ook nog niet binnengekomen. Hierover heb ik verschillende mails gestuurd naar bovenstaande adres, maar ik krijg hele standaard mails terug waar geen antwoord op mijn vragen wordt gegeven. Ik ben benieuwd of alles goed gegaan is met de betaling/bestelling en wanneer ik mijn AirPods kan verwachten. Wellicht kan mijn registratienummer hierbij helpen, deze is 2256258. 

Graag hoor ik hierover en wens u een fijne jaarwisseling! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Moderator
  • January 3, 2021

Hi @Jonnkr, top dat je gelijk het registratienummer mee hebt gestuurd, ze zien dat je aanvraag en betaling goed zijn verwerkt op de 24e :slight_smile:  Doorgaans duurt het een week of 2 voordat de AirPods verzonden worden, nu zitten kerst en oud en nieuw daar tussen dus het kan zijn dat het iets langer dan normaal gaat duren. Ik hoop ik ieder geval dat ik je wel gerust heb weten te stellen dat de aanvraag goed is gegaan en dat ze op een later moment naar je verzonden zullen worden!