Skip to main content

AirPods met €100,- korting

Heb je tijdens 1 van de actieperiodes een iPhone 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max of een iPhone SE (2020) met een 1 of 2 jarig-abonnement besteld? Dan kun je € 100,- korting krijgen op Apple AirPods en betaal je slechts € 79,- € 179,-.

Wil je gebruikmaken van deze korting? Bestel dan via het juiste formulier je AirPods met korting. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status.

 

Belangrijk om te weten:

Deze actie wordt beheerd door een externe partner van KPN, de KPN klantenservice kan zodoende geen vragen beantwoorden over de status van je aanvraag. Als je vraag niet beantwoord wordt door de punten hieronder, kan je mailen naar kpn@consumercare.info of bellen met 043-8800150. Het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat je een reactie terug ontvangt per mail

  • Heb je tussen 16 en 22 november een deelnemende iPhone besteld, dan kan je gebruik maken van de Black Friday actie. Mail je bestelbevestiging én contract naar kpn@consumercare.info en geef aan dat je graag nog gebruik wilt maken van de actie. Je aanvraag wordt dan alsnog in behandeling genomen!
  • Heb je een bevestigingsmail met een registratienummer ontvangen na het indienen van de aanvraag, dan is je aanvraag goed binnen gekomen en zal deze na een aantal dagen in behandeling worden genomen.
  • Upload bij ‘Upload aankoopbewijs of contract *’ altijd je volledige contract. Daar staat alle informatie op die nodig is om je aanvraag te kunnen behandelen. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden!
  • Wordt je aanvraag afgewezen omdat er een andere datum op je contract staat dan de datum waarop je jouw iPhone hebt besteld, stuur dan je bestelbevestiging naar ze op. Hier staat de datum van de bestelling wel op.
  • Mailadressen via een hostingpartij (eigen/bedrijfs website) en mailadressen van @zeelandnet kunnen problemen geven bij het ontvangen van de bevestigingsmail en de betaallink. Kijk daarom altijd even bij de spam of de map met ongewenste mail! Heb je geen enkele reactie ontvangen, dan zal je die ook niet meer binnen gaan krijgen op dat specifieke mailadres. Het enige dat je dan kunt doen is een mail sturen naar  kpn@consumercare.info met daarin een alternatief mailadres (bijvoorbeeld Hotmail of Gmail) en vragen of ze dat mailadres willen gaan gebruiken voor de verdere communicatie. 
  • Je kunt het formulier pas invullen nadat je jouw toestel hebt ontvangen aangezien het IMEI nummer ingevuld moet worden. Dit kan tot en met 31 januari 2021, maar er wordt rekening gehouden met de langere levertijd van de toestellen! 
  • Er wordt géén bevestiging verstuurd nadat je betaling verwerkt is. Als het bedrag bij jou is afgeschreven, gaat dat echter goed en zal je betaling binnen zijn gekomen. Nadat je de betaling hebt voltooid, kan het nog maximaal 4 weken duren voordat de AirPods verzonden gaan worden.

 

Beste KPN,

Op 1 december een iPhone 12Pro Max gekocht waarbij op de website nog de actie met de Airpods stond. Nu blijkt dat ik er geen gebruik van kan maken terwijl er dit er duidelijk onder vermeld was. Hoe is dit op te lossen @Kpn. Grt Imco


Hi @Imco, ik zie dat de actie ook nu nog benoemd wordt op onze website, om klanten die deel hebben genomen de kans te geven om het formulier terug te vinden dat ingevuld moet worden voor de deelname aan deze actie. Als je op het ‘i’ icoontje klikt voor informatie over deze actie, staan de begin- en einddatum daar duidelijk vermeld. Aan de voorwaarden van deze actie kan ik niks veranderen, dus ik kan er niet voor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de actie, hoe erg ik het je ook gun :slight_frown:

Ik ga hier wél even werk van maken, aangezien je vast niet de enige bent die door de vermelding van de actie op het verkeerde been wordt gezet en teleurstelling voorgeschoteld gaat krijgen. We kunnen dit ongetwijfeld anders verwoorden zodat het duidelijker is dat de actie zelf al afgelopen is. 


@Maja_  bedankt voor je reactie maar vindt het wel erg raar dat als er een actie op de website staat vermeld je hier niet meer aan mee kan doen terwijl hij nog wel vermeld staat. En zeker raar dat het er nog steeds stop stond. Het antwoord omdat mensen dan de actie kunnen terug vinden vindt ik ook erg raar heb ik ook nog nooit meegemaakt bij KPN dat de actie’s langere tijd bij een artikel wordt vermeld. Het zou KPN sieren om de klant hierin wel tegemoet te komen wat het is toch een lokkertje als je het erbij vermeld en dan mag je als klant wel verwachten dat als KPN dit vermeld dit ook nog geldt voor een klant. Ik hoop dat KPN het goedmaakt. Grt Imco


Bedankt @ErnaSchuitemanElbertsen, ik heb gevraagd of ze het mailadres aan willen passen en de bevestigingsmail nogmaals willen versturen :blush:

Ik heb ondertussen nog steeds geen bericht ontvangen,  heb alles zelf ook nog een keer via mijn gmail naar de  kpn@consumercare.info   gemaild (las ik in een anderepost dit adres  maar krijg daarvan ook geen reactie ????


Hmm, ik heb op de 22e het bericht ontvangen dat er een mail naar je verzonden zou worden, zou je eens willen kijken of die mail niet in de map met ongewenste email of bij de spam terecht is gekomen?

Voor de zekerheid heb ik er zelf ook even een mailtje achteraan gestuurd, door de kerstdagen hebben ze echter een achterstand met het beantwoorden van de mails. 


Hmm, ik heb op de 22e het bericht ontvangen dat er een mail naar je verzonden zou worden, zou je eens willen kijken of die mail niet in de map met ongewenste email of bij de spam terecht is gekomen?

Voor de zekerheid heb ik er zelf ook even een mailtje achteraan gestuurd, door de kerstdagen hebben ze echter een achterstand met het beantwoorden van de mails. 

dank dat je er nog even achteraan wil gaan,  ik heb afgelopen dagen al mijn postvakken en spam's nagekeken en opgeruimt, geen mail ondekt van KPN of iets wat zou lijken wat gerealateerd is aan deze actie,  ik wacht het nog even af 

 


Hmm, ik heb op de 22e het bericht ontvangen dat er een mail naar je verzonden zou worden, zou je eens willen kijken of die mail niet in de map met ongewenste email of bij de spam terecht is gekomen?

Voor de zekerheid heb ik er zelf ook even een mailtje achteraan gestuurd, door de kerstdagen hebben ze echter een achterstand met het beantwoorden van de mails. 

dank dat je er nog even achteraan wil gaan,  ik heb afgelopen dagen al mijn postvakken en spam's nagekeken en opgeruimt, geen mail ondekt van KPN of iets wat zou lijken wat gerealateerd is aan deze actie,  ik wacht het nog even af 

 

Het is gelukt , ik heb zojuist de mail gekregen met de betaallink,  ga er vanuit dat het goed komt en ik binnenkort de oortjes mag ontvangen , een fijne jaarwisseling 

groet Erna 


Hallo, 

Vorige week woensdag heb ik, na hulp via dit forum, de AirPods besteld via de link die ik via mijn mail kreeg van kpn@consumercare.info. Ik heb toen de betaling voltooid en het bedrag is dan ook van mijn rekening afgeschreven. Echter heb ik hier geen bevestiging van ontvangen en zijn de AirPods ook nog niet binnengekomen. Hierover heb ik verschillende mails gestuurd naar bovenstaande adres, maar ik krijg hele standaard mails terug waar geen antwoord op mijn vragen wordt gegeven. Ik ben benieuwd of alles goed gegaan is met de betaling/bestelling en wanneer ik mijn AirPods kan verwachten. Wellicht kan mijn registratienummer hierbij helpen, deze is 2256258. 
 

Graag hoor ik hierover en wens u een fijne jaarwisseling! 


Hi @Jonnkr, top dat je gelijk het registratienummer mee hebt gestuurd, ze zien dat je aanvraag en betaling goed zijn verwerkt op de 24e :slight_smile:  Doorgaans duurt het een week of 2 voordat de AirPods verzonden worden, nu zitten kerst en oud en nieuw daar tussen dus het kan zijn dat het iets langer dan normaal gaat duren. Ik hoop ik ieder geval dat ik je wel gerust heb weten te stellen dat de aanvraag goed is gegaan en dat ze op een later moment naar je verzonden zullen worden!