Skip to main content

Hallo allemaal,

Wat een hoop klachten over 4G.

Ik heb weinig goeds te melden over hoe KPN dit afhandeld. Hun klantenservice is in mijn ervaring altijd al heel slecht geweest. Er word ook niets bijgehouden, een dossier over waar je als klant al eerder mee te maken hebt gehad. In mijn ervaring zijn ze incompetent. Daar kunnen de medewerkers niets aan doen. De organisatie vind dit (klanten!) blijkbaar geen prioriteit.

Ik moest meerdere keren bellen om te horen te krijgen dat er een probleem is met 4G in combinatie met de iPhone (ik heb ook oudere iPhone modellen geprobeerd maar dat had ik dezelfde 4G problemen). Medewerkers van de Kservice waren niet op de hoogte dat er een probleem was dus kwamen met allerlei oplossingen die mij alleen maar tijd kosten en de KPN alleen maar geld. Zoals een nieuwe simkaart opsturen en installeren.

Als je je klanten serieus neemt dan zorg je je klanten kan informeren wat het probleem is. Nu bleek dat meerdere medewerkers van de Kservice niet op de hoogte waren.

Wel kreeg ik vorige week een enthousiast bericht dat m’n 4G verdubbeld word. Een databundel die ik niet kan gebruiken. In de auto rij ik regelmatig verkeerd doordat actuele gps informatie niet word ontvangen. Als ik documenten van mn werk wil lezen kan ik ze niet downloaden. Als ik een podcast aanzet in de auto zit ik minutenlang te wachten voordat er afgespeeld kan worden, vaak komt er helemaal niets. In de winkel moet ik m’n telefoon 2 x opnieuw opstarten om een barcode te kunnen ophalen uit m’n mail om een pakje te kunnen afgeven. Het kost mij ondertussen te veel tijd en ergernis zodat ik mijn mobiele abonnement nu echt ga stoppen.

Maar ga bij de volgende provider (die heus geen betere Kservice hebben want dat is geen prioriteit bij dat soort bedrijven) wel goed navragen of hun 4G wel goed werkt icm een iPhone 11.

Succes allemaal.

Als ik je bericht zo lees, dan verdient dit inderdaad niet de schoonheidsprijs. Toch ben ik blij dat je het hier deelt: ik neem jouw signaal zeker intern mee. Weinig vervelender dan een probleem ervaren en dan niet geholpen worden als je de klantenservice hierover belt! 

Ik maak uit jouw bericht op dat je over gaat stappen, maar ik vraag het toch nog even: er loopt, ondanks je onprettige ervaring met de klantenservice, wel een ticket voor jouw probleem? Hier wordt dan zeker naar gekeken én er wordt contact met je opgenomen voor een passende oplossing. Mocht je toch niet meer willen wachten en overstappen, dan is dat natuurlijk helemaal aan jou. Ik wil het alleen wel even genoemd hebben. 

@Jeroen van KPN het moet me van het hart dat ik het - laat ik het netjes uitdrukken - een schande vind, dat er nu na maanden eens gezien wordt dat het de schoonheidsprijs niet verdient. Er zijn zeker honderden berichten op dit forum geplaatst: door mij en vele andere leden, met exact deze klachten en de behandeling door KPN. Je reactie klinkt nu net alsof het een eerste signaal is.

@Jeroen van KPN het moet me van het hart dat ik het - laat ik het netjes uitdrukken - een schande vind, dat er nu na maanden eens gezien wordt dat het de schoonheidsprijs niet verdient. Er zijn zeker honderden berichten op dit forum geplaatst: door mij en vele andere leden, met exact deze klachten en de behandeling door KPN. Je reactie klinkt nu net alsof het een eerste signaal is.

Precies. Ben sinds Juni overgestapt van Vodafone en heb sinds dien spijt. M’n iPhone 12 mini alleen maar de problemen van hierboven mee. Ook wegvallende gesprekken, gesprekken die niet tot stand komen. Waar de ander mij hoort maar ik hun niet. 

Wacht al 4 weken op een antwoord van de klantenservice. 
Eind deze maand gaan we ook over met ‘thuis’ maar als ze niet snel met een antwoord komen gaat dat niet door en ontbind ik dit contract wegens het niet nakomen van de afspraken vanuit KPN kant. 

Als ik je bericht zo lees, dan verdient dit inderdaad niet de schoonheidsprijs. Toch ben ik blij dat je het hier deelt: ik neem jouw signaal zeker intern mee.

Bespaar je de moeite. Deze signalen zijn ‘intern al vaker meegenomen’. Het resultaat is 0,0. 

Weinig vervelender dan een probleem ervaren en dan niet geholpen worden als je de klantenservice hierover belt! 

Ik maak uit jouw bericht op dat je over gaat stappen, maar ik vraag het toch nog even: er loopt, ondanks je onprettige ervaring met de klantenservice, wel een ticket voor jouw probleem? Hier wordt dan zeker naar gekeken én 

grote kans dat je ticket gesloten wordt, als het al daadwerkelijk gelukt is een ticket aan te laten maken. 

Reageer