Skip to main content

Hoi allen,

Doordat er al 5 bestellingen zijn geannuleerd omdat de eerste bestelling blijft hangen, moest ik bellen en bijna 1,5 uur in de wacht gezeten. Maar wat een vreselijke wacht muziek. Net of je naar een begrafenis gaat.

Kun je dat niet uitschakelen?

Smaken verschillen en als men niets hoort dan krijgt men weer twijfels of men nog aan de lijn hangt


Hoi @JanSlagter, de wachtmuziek gaat niet uit inderdaad. Maar dat muziekje is natuurlijk niet de reden dat je belde, je belde voor de bestelling. Is dat inmiddels wel gelukt?


Nee dat is ook niet gelukt, back office is er nu mee bezig.


Dat klinkt alsof dat bij de juiste personen in behandeling is. Hopelijk is daar snel meer duidelijkheid over!


Nou ben er nu 20 dagen mee bezig om internet en tv aan te vragen maar het loopt niet zoals het moet maar dat is het nieuwe KPN  alleen maar werken door de weeks en niet in het weekend en de avonden..

 


20 dagen is erg lang inderdaad! Ik wil er ook wel een blik op werpen, als je je forumprofiel volledig invult kan ik dat doen. Als de backoffice het al in behandeling heeft zal ik er waarschijnlijk niets aan kunnen veranderen maar dan hebben we dat in ieder geval bekeken.


Na een nieuwe klantnummer is het dan eindelijk gelukt gisteren om een aanvraag in te dienen die nu doorloopt.

 


Het had veel voeten in de aarde dus, maar het is uiteindelijk gelukkig wel gelukt. Hopelijk is de aansluiting nu ook snel geregeld zodat het abonnement kan beginnen.