Skip to main content

Ik heb al ruim anderhalve maand door jullie storing niet kunnen bellen, gebeld worden, sms’en enzovoort. En nu krijg ik van jullie een rekening?

 

jullie zouden mij compenseren!

 

Schande!

 

ik ga natuurlijk niet betalen 

Hallo @MarKwakVast, heb je problemen met jouw iPhone? Dan zal als de problematiek is verholpen een compensatie/vergoeding volgen. Ik begrijp heel goed dat de problemen al lang spelen en ontzettend vervelend zijn, echter is de factuur niet betalen niet de oplossing. Zoals gezegd er zal een vergoeidng van de abonnementskosten volgen zodra de problematiek is verholpen. 


Hallo @Jeroen van KPN 

ik heb een probleem met mijn simkaart, en heb een aantal keren contact gehad met kpn. Technische dienst zou mij terugbellen nadat ik heb laten weten NIET gebeld, niet kunnen bellen etc etc kon worden…. Veel contact gehad, nog steeds niets opgelost.

 

ik wachtte op belangrijke sms’en van het ziekenhuis met een speciale code. Nog andere belangrijke zaken die ik nog steeds NIET kan regelen.

 

Ik ga absoluut niet betalen voor iets wat ik niet heb kunnen gebruiken. 😔


Dat is natuurlijk niet fijn als je allerlei zaken nu niet kunt regelen omdat er problemen zijn met jouw simkaart. Zoals echter al aangegeven als het probleem verholpen is, kan er gekeken worden naar een vergoeding en compensatie voor de problemen. 

Als je besluit nu de factuur niet te betalen, zullen er helaas wel herinneringen volgen en mogelijks extra kosten. 


@Jeroen van KPN Dank je voor je antwoord. Op z’n minst hoef ik de rekening nu niet meer te betalen, maar een compensatie en vergoeding wil ik absoluut hebben.

 

wordt dat via hier gedaan?


Er is een melding voor je geregistreerd zie ik voor dit probleem via de klantenservice. De afhandeling zal verder via de afdeling lopen die de melding/klacht in behandeling heeft. 


@Jeroen van KPN Dank je voor je antwoord. Op z’n minst hoef ik de rekening nu niet meer te betalen, maar een compensatie en vergoeding wil ik absoluut hebben.

 

wordt dat via hier gedaan?

Betaal de rekening(en). Doe je dat niet, dan ga je automatisch de wanbetalers-procedure in, met alle gevolgen vandien. 

KPN is de slechtste niet met compensatie, maar die krijg je alleen NA oplossing van je probleem. En dan heb je mogelijk een tijdje alleen maar een negatieve rekening(en).


Reageer