Skip to main content

Ik heb al maand geen breik buiten met iPhone 11 dan eventjes wel dan is het weer weg bij staat hele tijd EDGE het begint heel vervelend worden ik kan niet eens Whatsappje sturen is toch niet normaal en nog steeds niet opgelost terwijl ik gewoon nog doodleuk doorbetaald mijn abonnement

ik hoop dat ze snel met oplossing komen 

 

 

Heel vervelend. Apple heeft het met de laatste iOS update verpest.

Zie o.a. dit topic met uitleg. (er zijn veel meer topics met reacties)

Thuis zit je denk ik op wifi met bellen via wifi. Dan werkt het inderdaad wel.

 


Hoi @PeterG 

Even een nuance omtrent je uitspraak “Apple heeft het met de laatste iOS update verpest”.

Als het aan de software versie iOS 17.5.1 had gelegen, dan hadden alle iPhones op het mobiele netwerk (4G als 5G) van KPN last van dit vervelende probleem gehad, en dat is dus niet het geval.
Want de iPhones uit de series 13, 14 en 15 hebben er namelijk geen last van, en draaien inmiddels ook op software versie 17.5.1 die door Apple als laatste is uitgebracht.

Zelf heb ik de iPhone 14 Pro Max (draaiende op iOS 17.5.1) zoals je weet, en ik heb werkelijk nergens last van.
Heb een zeer stabiele ontvangst van het 5G netwerk van KPN, en kan probleemloos internetten en bellen.

Het probleem ligt echt voornamelijk bij de iPhones uit de series 11, 12 en SE 2020, en daar wordt dus nu druk naar het probleem gezocht en naar een passende oplossing.
Wat dus inhoudt, dat het dus niet persé aan iOS 17.5.1 hoeft te liggen.


Beste @Muruvvet, welkom! Wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Er wordt hierboven veel genoemd, maar wat inderdaad klopt is dat er momenteel meer klanten zijn die op specifieke toestellen klachten met het wegvallen naar EDGE benoemen. Mijn advies is, mocht je dit nog niet hebben gedaan, om te bellen (eventueel via Bellen via Wifi) met de telefonische klantenservice via 0800-0402. Mijn collega's kunnen een aantal zaken met je doornemen en, indien nodig, een ticket aanmaken richting onze technische dienst. Zij zullen dit dan verder oppakken!


Beste @Marcia van KPN ik had contact opgenomen met kpn zelf en hun zouden mij terug bellen vorige week donderdag om ticket te maken naar technische afdeling maar ben nooit meer terug gebel door kpn om dat te doen


Hoi @Muruvvet 

Helaas gebeurd dat vaker, dat men niet netjes wordt teruggebeld.
Het beste kun je in dat geval opnieuw bellen met de klantenservice van KPN, om alsnog een ticket laten aanmaken voor de technische dienst.
En niet eerder ophangen totdat je de bevestiging krijgt van de medewerker, dat jouw ticket naar de technische dienst in verstuurd.


Dankjewel voor advies ik zal morgen terug bellen 


Reageer