Skip to main content

Ik probeer al meer dan 2 maanden contact te krijgen via telefoon website klacht contact etc. Maar 0 reactie en nog steeds worden er dingen van mijn rekening afgeschreven wat niet klopt. Ik wil mijn half jaar dubbel betalen terug! En heel vlug een reactie graag binnen 5 werkdagen.

Beste @Mrijlaarsdam Helaas werkt het niet zo op het forum.

Vragen worden op volgorde binnen komst opgepakt.

 

Kan het zijn dat er 2 abonnementen op je naam actief zijn? 
Heb je kortgeleden verlengd wat misschien geen verlenging is geweest bijvoorbeeld?

Via de klantenservice   0800 0402 en dan medewerker spreken 
Heb je tot nu toe nog geen medewerker gesproken?

En op welke manier had je mail gestuurd want normaal gesproken krijg je daar wel reactie op.


Nee waar werkt het dan wel? Ja dat klopt door een fout van kpn is een abonnement actief waarvan ik de Sim kaart nooit ontvangen heb en binnen een dag was geannuleerd door kpn da ging om een kids Sim. Maar omdat een kids Sim niet kan zonder volwassen abonnement heb Ik dat moeten veranderen naar een normaal abonnement, maar nu al een half jaar schrijven ze beide af. Ik heb al 5 keer een medewerker telefonisch gesproken die kunnen niet helpen met deze dingen een speciale afdeling moet contact met mij opnemen. Vervolgens een link gekregen via daar zou ik mijn verhaal moeten doen dan krijg ik een reactie terug dat heb ik al 2 keer gedaan de laatste keer is ondertussen al 3 weken geleden. Maar 0 reactie, dus als het forum hier niet voor is oke waar moet ik dan zijn als ze gewoon niet reageren al maanden??


@Mrijlaarsdam Het forum pakt vragen wel op maar niet zoals je vraag stelling was dus binnen 5 werk dagen.

Ze pakken topics op op volgorde binnen komst en zullen (de medewerkers) alles doen wat ze kunnen om de klant te helpen.


Het is wel uitermate slordig dat het tot op heden dus niet is op gepakt 

Over het algemeen worden veel lastige dingen op het forum juist wel goed opgelost.

 

Â