Op 20-9 heb ik mijn eerste telefoontje gedaan richting de klantenservice. Al maanden last van slecht bereik en niet wetende waar dit door kwam. Nu blijkt dat dit ligt aan de IPhone 11 waar ik dan ook gebruik van maak. Er werd mij beloofd dat hier een oplossing voor gevonden zou worden. Maanden lang ben ik al aan het bellen met de klantenservice maar tot op heden ben ik nog steeds niet geholpen en word ik niet op de hoogte gehouden. Ik krijg steeds loze beloftes te horen, werd zelfs uitgemaakt voor leugenaar en zijn er fouten gemaakt door eerdere tickets zomaar af te handelen. Hierdoor ben ik weer later in de wachtrij gekomen. Al weet ik niet welke wachtrij aangezien er vanuit kpn geen communicatie plaatsvindt.
Om mij heen hoor ik wel dat mensen geholpen worden. Zelfs welke later dan ik contact hebben gehad. Deze mensen zijn gecompenseerd voor de maanden dat ze slecht bereik hebben gehad en hebben een nieuwe telefoon ontvangen!
Het is zo ontzettend frustrerend en zo klantonvriendelijk! Steeds diezelfde muur en niet geholpen worden. Ik ben nu 4 maanden verder en word nog steeds niet geholpen.
Wie weet een ingang of manier waardoor ik wel geholpen word? Of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
KPN heeft een oplossing. Er wordt een nieuwe telefoon (bij de meeste de iPhone 13 opgestuurd) en er wordt een compensatie gegeven voor de maanden slecht bereik (abonnementsgeld wordt terugbetaald)
echter hoor ik van bovenstaande niets!