Skip to main content
Beantwoord

Al maandenlang slecht bereik en ik bel ongewenst anoniem

• May 16, 2025
  • 7 reacties
  • 41 keer bekeken

Pfff wat een ellende al maanden geen goed bereik. Ze zeggen dat ik mijn telefoon moet opsturen, maar net zoals vele anderen heb ik mijn telefoon nodig voor mijn werk en kan ik mijn telefoon niet missen. Daardoor heb ik nu al maanden geen goed bereik en zit ik zelfs soms op een E en kan ik gewoon helemaal niks. Soms kan ik niet betalen in de winkel, kan niet eens mijn kinderen bellen als er iets omdat mijn netwerk gewoon steeds wegvalt. Het is echt vreselijk! 
Mijn telefoon blijft ook al maanden bellen met een anoniem nummer, het kan volgens een medewerker niet veranderd worden. Bij de instellingen van mijn telefoon kan het ook niet gewijzigd worden. Dit is gebeurd nadat ik een nieuwe Sim kaartje krijgen tijdens de schakeling van Telfort naar KPN. Heel erg vervelend want niet iedereen neemt een anoniem nummer op! 

ik was altijd erg tevreden over KPN maar dit is wel echt minder geworden met de maanden. Jammer!
Toch maar kijken of k misschien ga overstappen, want ik betaal wel veel elke maand voor diensten waar k niet eens gebruik van kan maken. Vreselijk! 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat jammer dat je al geruime tijd problemen ervaart met het bereik ​@Kimber91 😥

Ik heb je even een eigen topic gegeven, omdat ik er niet zeker van ben dat jouw probleem wel hetzelfde is als in het topic waar je hebt gereageerd.

Je geeft aan dat ze zeggen dat je je telefoon moet opsturen, bedoel je met ‘ze’ de technische dienst van KPN? Of heeft iemand van de normale klantenservice dit aangeraden? Als je echt de technische dienst al gesproken hebt, en het lukt ze niet om vanaf afstand jouw probleem op te lossen, dan ben ik bang dat we geen andere oplossing voor je hebben. Je toestel zal namelijk echt onderzocht moeten worden, als het via een telefoongesprek niet verder op te lossen valt. Ik snap heel goed dat dit voor jou verre van handig is, maar een andere optie hebben we verder niet. Kan je wellicht een oud toestel lenen van iemand anders, zodat je daarmee bereikbaar blijft?

Wat betreft het anoniem bellen zou ik graag nog iets willen controleren, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Topper
  • May 16, 2025

Hoi Kimber91,

Het heeft bij mij even geduurd, maar het goed gekomen. Ik heb mijn Iphone 12 kunnen aanmelden voor de omwissel-actie en alles is goed gekomen.  Dwz, de Iphone 12 is omgewisseld voor een Iphone 13 én er is een verrekening geweest van de abonnementskosten. 

Maja van KPN had mij geadviseerd om in mijn profiel alle gegevens volledig in te vullen, waardoor ze zien wat er aan acties wordt gemaakt.

Dus waarschijnlijk is er nog hoop voor jou. Succes!

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Wat jammer dat je al geruime tijd problemen ervaart met het bereik ​@Kimber91 😥

Ik heb je even een eigen topic gegeven, omdat ik er niet zeker van ben dat jouw probleem wel hetzelfde is als in het topic waar je hebt gereageerd.

Je geeft aan dat ze zeggen dat je je telefoon moet opsturen, bedoel je met ‘ze’ de technische dienst van KPN? Of heeft iemand van de normale klantenservice dit aangeraden? Als je echt de technische dienst al gesproken hebt, en het lukt ze niet om vanaf afstand jouw probleem op te lossen, dan ben ik bang dat we geen andere oplossing voor je hebben. Je toestel zal namelijk echt onderzocht moeten worden, als het via een telefoongesprek niet verder op te lossen valt. Ik snap heel goed dat dit voor jou verre van handig is, maar een andere optie hebben we verder niet. Kan je wellicht een oud toestel lenen van iemand anders, zodat je daarmee bereikbaar blijft?

Wat betreft het anoniem bellen zou ik graag nog iets willen controleren, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien ​@Kimber91, en hoop dat dit inhoudt dat er via een andere weg toch schot in de zaak is gekomen. Mocht ik het mis hebben, dan hoor ik het uiteraard graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

@Maja van KPN Hallo Maja, 

bedankt voor je reactie. Ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevuld. Met zij bedoel ik, verschillende collega’s van jou die ik aan de lijn heb gehad. Het anoniem bellen en het geen goed netwerk hebben, zijn twee verschillende problemen. Ik heb een beetje op internet gezocht en kwam daar verschillende topics tegen over mensen die ook tegen het anoniem bellen aanliepen, er was daar een mogelijkheid voor door iets uit te schakelen maar zelfs dat lukte niet. 
Ik heb inmiddels een telefoon geleend van iemand, hopelijk kan ik nu alles overzetten zonder dat ik iets verlies qua gegevens. 
Hoe gaat het opsturen in zijn werk? 
groetjes Kimberly 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Heel fijn dat het lenen van een toestel gelukt is ​@Kimber91!

Zou je allereerst een kunnen controleren of je nummer nu weer meegezonden wordt? Ik heb nog even hulptroepen ingeschakeld en het zou kunnen dat dit stukje nu weer goed werkt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Hallo ​@Maja van KPN 

het werkt gewoon weer! Wauw! Hartstikke bedankt! 
Ik ben blij! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Heel fijn! Dan is dat nu alvast geregeld ​@Kimber91 😃

Wat betreft het opsturen van je toestel, ik heb je opnieuw de email gestuurd die hiervoor eind januari naar je is verzonden. Weet niet of je die destijds wel ontvangen had, of dat hij wellicht naar het andere contactmailadres verstuurd is dat bij ons staat ingesteld. je hebt hem nu in ieder geval nogmaals, en kunt de stappen uit die email volgen!