Skip to main content
Beantwoord

Albanie bundel niet zichtbaar in app

• June 18, 2025
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb een Albanië voordeelbundel besteld en heb een bevestiging gehad per sms dat deze beschikbaar en actief is. Tevens staat deze al op mijn maandafactuur. Echter zowel in de kpn app als via internet inloggen zie ik de bundel niet zichtbaar. Ontkoppelen heb ik gedaan en opnieuw gekoppeld en dit werkt ook niet. Is de bundel nu wel actief en hoe zie ik wat ik verbruikt heb? 
Ā 

gr,

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@brutusthehague, welkom bij onze community.Ā 

Wat je kunt proberen is om je telefoonnummer in de app te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Ik kan in ieder geval aangeven dat als je de bevestiging hebt ontvangen dat de bundel ook actief is. Dit kun je in de app ook zien als je extra gemaakte kosten buiten je bundel ziet.Ā 

Voor nu geen zorgen.Ā 

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 18, 2025

Je ziet 'm niet meteen bij inloggen, maar wel als je op het tabje overige bundels (geloof dat ie zo heet) klikt.

Hoi Peter,

helaas is die daar ook niet terug te zien. Hij lijkt verdwenen te zijn. Maar ik heb de bevestigingsberichten per sms van KPN dus het zal wel goed gaan.Ā 
Ā 

gr

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 19, 2025

Hallo ​@brutusthehagueĀ ,

Voor de zekerheid:Ā 

sms BESCHERMING AAN naar 1266 als je geen kosten wilt maken buiten die bundel.Ā 
Ā 

Realiseer je verder dat bellen en sms geen onderdeel is van jouw bundel.Ā 
Ā 

Meer informatie:Ā 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld?campaignid=so:c=merk-community

Ā 

En in de kennisbank:Ā 

Ā 

Dank voor je reactie

ik heb roaming standaard uit staan en gebruik het alleen als het nodig is. En na de bundel wordt internet geblokkeerd is aangegeven. Dus dat moet goed gaan. Lees wel meer berichten vanuit verleden dat meer mensen hier last van hebben dat de bundel niet zichtbaar is. Maar heb de factuur en bevestigingen dus denk dat ik goed zit.

groet

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 19, 2025

Hi ​@brutusthehague, welkom bij onze community.Ā 

Wat je kunt proberen is om je telefoonnummer in de app te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Ik kan in ieder geval aangeven dat als je de bevestiging hebt ontvangen dat de bundel ook actief is. Dit kun je in de app ook zien als je extra gemaakte kosten buiten je bundel ziet.Ā 

Voor nu geen zorgen.Ā 

Dank Alex, allemaal al geprobeerd. Maar ik ga ervanuit dat het goed gaat. Zo niet dan meld ik me bij terugkomst bij de klantenservice. Zie nu ook geen extra kosten staan maar ben nu niet in AlbaniĆ« šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚