Kan iemand mij vertellen welke Algemene Voorwaarden van toepassing waren op gesloten overeenkomsten tussen 2012 en 2014? Op de site staan namelijk de meest actuele algemene voorwaarden, maar ik heb dus de algemene voorwaarden in dat betreffende tijdvak nodig.
Wellicht ten overvloede: mijn vraag heeft betrekking op mobiele telefonie.
Beste antwoord door Erik van KPN
Welkom, David! De Algemene Voorwaarden zoals ze op de site staan zijn van toepassing op iedereen die nu klant is. Als jij vragen hebt over iets specifieks rondom een oud mobiel abonnement dat je had kun je het contract dat je destijds hebt gekregen doornemen. Mocht je er daarmee niet uitkomen, stel je vraag hier. Waarschijnlijk hebben we dan wel een antwoord voor je.
Welkom, David! De Algemene Voorwaarden zoals ze op de site staan zijn van toepassing op iedereen die nu klant is. Als jij vragen hebt over iets specifieks rondom een oud mobiel abonnement dat je had kun je het contract dat je destijds hebt gekregen doornemen. Mocht je er daarmee niet uitkomen, stel je vraag hier. Waarschijnlijk hebben we dan wel een antwoord voor je.
Kan iemand mij vertellen welke Algemene Voorwaarden van toepassing waren op gesloten overeenkomsten tussen 2012 en 2014? Op de site staan namelijk de meest actuele algemene voorwaarden, maar ik heb dus de algemene voorwaarden in dat betreffende tijdvak nodig.
Wellicht ten overvloede: mijn vraag heeft betrekking op mobiele telefonie.
Bladzijde 1 / 1
verwijderd
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.