Skip to main content
Beantwoord

Algemene Voorwaarden

• 27 maart 2020
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Kan  iemand mij vertellen welke Algemene Voorwaarden van toepassing waren op gesloten overeenkomsten tussen 2012 en 2014? Op de site staan namelijk de meest actuele algemene voorwaarden, maar ik heb dus de algemene voorwaarden in dat betreffende tijdvak nodig.

Wellicht ten overvloede: mijn vraag heeft betrekking op mobiele telefonie.

Beste antwoord door Erik van KPN

Welkom, David! De Algemene Voorwaarden zoals ze op de site staan zijn van toepassing op iedereen die nu klant is. Als jij vragen hebt over iets specifieks rondom een oud mobiel abonnement dat je had kun je het contract dat je destijds hebt gekregen doornemen. Mocht je er daarmee niet uitkomen, stel je vraag hier. Waarschijnlijk hebben we dan wel een antwoord voor je.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 maart 2020

verwijderd

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29199 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2020

Welkom, David! De Algemene Voorwaarden zoals ze op de site staan zijn van toepassing op iedereen die nu klant is. Als jij vragen hebt over iets specifieks rondom een oud mobiel abonnement dat je had kun je het contract dat je destijds hebt gekregen doornemen. Mocht je er daarmee niet uitkomen, stel je vraag hier. Waarschijnlijk hebben we dan wel een antwoord voor je.