Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag alle 06 nummers naar mijn voicemail doorschakelen behalve wie ik in mijn contacten heb.

 

Dus alle nummers die ik niet in mijn contacten heb, wil ik graag dat ze direct naar de voicemail gaan.. is zo een filter mogelijk? 

 

ik heb een Galaxy S20.

Bedankt 

Hallo @taniaws  Via de app “Telefoon” kan je in de instellingen via Nummers blokkeren de optie “Onbekende/privénummers blokkeren” aanzetten. Dan zal de telefoon de oproepen weigeren en komen ze als het goed is bij de Voicemail terecht (als die aanstaat).


dit heb ik gedaan, maar dit is alleen voor privé en onbekende nummers. Ik zou graag alles wat niet in mijn contacten staat kunnen naar de voicemail sturen.


Dat laatste zijn toch de “onbekende nummers”, dus nummers die niet in jouw contacten staan.
Privénummers zijn de gesprekken die anoniem (zonder nummervermelding) binnenkomen.


Dit heb ik wel gedaan... maar de 06- nummers die niet afgeschermd zijn.. komen gewoon door. 🤔


Vreemd, dat zou ik niet verwachten. Dan houd het voor mij op…..:disappointed_relieved:


Hallo,

Ik wil graag alle 06 nummers naar mijn voicemail doorschakelen behalve wie ik in mijn contacten heb.

 

Dus alle nummers die ik niet in mijn contacten heb, wil ik graag dat ze direct naar de voicemail gaan.. is zo een filter mogelijk? 

 

ik heb een Galaxy S20.

Bedankt 

Wss lukt dit met een callblocker

Dze heb ik op mijn Android foon en heeft een hoop mogelijkheden

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cuiet.blockCalls


Hallo @taniaws 

Dat kan je instellen via Instellingen, Geluid en dan Niet storen
Daar kan je diverse opties instellen, in jouw geval zou je dus dan alleen de contacten moeten uitzonderen onder de optie Mensen.
Je kan daar nog veel meer opties kiezen, ook dat het automatisch gebeurd, ik heb het zelf zo ingesteld dat ik 's-nachts geen meldingen of oproepen krijg.

Degenen die dan bellen krijgen dan i.d.d. voicemail waar ze wat in kunnen spreken.