Skip to main content
Vraag

Alle inkomende gesprekken komen binnen als onbekende beller, ook opgeslagen contacten

  • 3 September 2024
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Sinds 13 weken problemen met inkomende gesprekken, deze zijn allemaal als onbekende beller. Ook de contacten in mijn mobiel. 

 

Ik heb wekelijks vrijdags contact met Maurits van KPN. Er lopen tickets klachten en ik wordt maar niet doorgezet naar de juiste afdeling welke mij kan helpen. Maurits doet echt zijn best om mij te helpen maar we lopen echt tegen een muur aan.

Maurits en ik heb al instellingen geprobeerd in mijn Iphone 13 maar niets willen het probleem oplossen helaas.

Ook een simwissel mocht het probleem niet verhelpen.

Ik heb de simkaart in nog twee verschillende mobiele telefoons ( 1 Iphone SE en 1 Samsung S24 ) gedaan ook dit lost het probleem niet op. 

Ben in de KPN winkel geweest in Roosendaal op verzoek van Maurits misschien dat hun nog iets konden vinden maar ook daar hebben ze niks kunnen vinden.

 

Het is zeer frusterend als je belangrijke telefoontjes verwacht en ze spreken niks in in de voicemail. Ik kan ze namelijk niet terugbellen want ik heb geen telefoonnummer (ook niet via voicemail). Ik ben er ook echt klaar mee.

Is er hier iemand die mij kan helpen met dit zeer frusterend probleem??? 

Ik kan me voorstellen dat je wel heel graag een oplossing hiervoor wilt, @Leon-2809!

Ik heb misschien een idee wat dit kan veroorzaken. Maar ik weet niet wat mijn collega's allemaal geprobeerd hebben. Ik kan niets beloven, maar mag ik even met je meekijken?

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Goedemorgen Denise,
Bij deze de gegevens ingegeven.

Hopelijk kunnen jullie het vervelende probleem verhelpen.

Alvast bedankt voor je hulp en reactie.

 


Ik heb iets geprobeerd en ik hoop dat dit het oplost. Het kan zijn dat je wel even je toestel opnieuw moet opstarten. Als het niet heeft geholpen, dan zullen we toch het contact met de technische dienst moeten afwachten. Zij kunnen net iets meer dan ik.


Goedemorgen Denise,

Ik heb net twee keer een sms gekregen dat de netwerkinstellingen zijn gewijzigd en dat ik mijn toestel moest uit en aanzetten.

Dit gelijk getest maar helaas het werkt nog niet.

Ook jij dank voor de gedane moeite.

Hopelijk kan dan de technische dienst, het nu dan echt verder gaan oppakken en mijn frusterend probleem oplossen.

 


Jammer dat het niet geholpen heeft. Dan hoop ik dat de technische dienst snel contact met je opneemt. Ze hebben het wel erg druk, dus het kan even duren. Maar het ticket was aangemaakt, zag ik. Dus we zullen het moeten afwachten.


Hi Denise,

Dank voor je reactie.

Dan is het wel heel druk, na 14 weken nog niemand van de technische dienst gesproken.

groetjes,

Leon


Reageer