Skip to main content

Sinds een kleine week zijn alle inkomende oproepen onbekend. Kan er ergens een instelling verkeerd staan in mijn telefoon of ligt het probleem bij kpn?

Ik heb een sonim xp 400

Hoi ​@Chris19-82 

Welkom op de community van KPN.

Bij KPN staat nummerherkenning standaard aan op het mobiele netwerk, voor zowel abonnementen als prepaid aansluitingen.

Nummerherkenning kan de klant zelf in- en uitschakelen binnen het menu van zijn of haar smartphone, een gaat ook voor de rest buiten KPN om.
Dus check in het menu van je Sonim XP 400 of nummerherkenning niet per ongeluk is uitgezet.

Daarnaast is Sonim een voor Nederland onbekend merk smartphone, en speelt deze geen rol van betekenis binnen het gebruik van smartphone merken in Nederland.

Kom je er zelf niet uit, dan kun je het beste contact opnemen met de helpdesk van de fabrikant (Capestone) van de Sonim XP 400.

Deze kun je telefonisch bereiken op het volgende telefoonnummer:  085 111 0838
(Tijdens kantoortijden)

Hoi Michel,

Dank je wel voor je reactie.

Ik kan helaas nergens deze optie vinden. Heb ook overal gezocht in het menu.

Dan zit er helaas niets anders op dan de telefoon te resetten.

Het merk Sonim is idd ook onbekend en goedkoop, maar toch is deze wel geleverd door KPN. Ach als die maar kan bellen en appen

Hallo ​@Chris19-82, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt! Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem al geprobeerd heeft je te helpen.

Als het niet in de instelling van jouw telefoon zit, dan kan er mogelijk iets achter de schermen verkeerd staan. Dit kan ik eventueel voor je nakijken. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Reageer