Skip to main content
Beantwoord

Alle nummers onbekend

• September 22, 2020
  • 8 reacties
  • 209 keer bekeken

Sinds een paar dagen worden ineens alle nummers die mij bellen als ‘onbekend’ weergegeven.  Ook als deze nummers wel in mijn telefoonboek staan opgenomen. Een gemiste oproep terugbellen behoort dus niet meer tot de mogelijkheden. Dat is vooral met mijn werk erg vervelend.

De context: Ik heb zelf niets in de instellingen gewijzigd. Wel is er een systeemupdate geweest in het weekend. 

Mijn vraag: Kan iemand mij in de juiste richting wijzen qua oplossing?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Li Q , welkom op het forum. 

Ook ik ben benieuwd naar welke telefoon je precies hebt. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik namelijk ook nakijken of alles bij ons goed staat ingesteld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• September 22, 2020

Om welke mobiel gaat het?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2020

Hi @Li Q , welkom op het forum. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik namelijk ook nakijken of alles bij ons goed staat ingesteld. 

• September 22, 2020

Ik las afgelopen week iets over een fairphone en het tijdelijk uitzetten van 4g tijdens bellen.

• Auteur
  • September 22, 2020

Ik heb inderdaad een fairphone 3.

@Jeroen Ruiter hoe zet ik 4G tijdelijk uit? En is dat dan een eenmalige handeling? Of moet ik doorlopend mn 4G uitzetten?

@Li Q

• Auteur
  • September 22, 2020

Hi @Li Q , welkom op het forum. 

@Alex_P ik heb mijn gegevens zojuist aangevuld

• September 22, 2020

• Auteur
  • September 22, 2020

Lees dit topic maar door.

https://forum.kpn.com/android-smartphones-tablets-20/alle-inkomende-gesprekken-zijn-anoniem-510130

Ah thanks. Dit werkt inderdaad voor nu. Hopen dat het met een volgende update weer wordt gefikst :)

• September 22, 2020

Fijn.