Skip to main content
Vraag

Alle oproepen staan als 'onbekende nummers', terwijl contacten in telefoon staan op Fairphone 6

• September 22, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Sinds vorige week de nieuwe Fairphone 6, met oude simkaart. Sindsdien zie ik bij ieder belletje ‘onbekend nummer’, terwijl ze wel in mijn contacten staan.. Hoe dit op te lossen? 

Ik heb mijn Beller ID aanstaan. 

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2025

Goedemiddag ​@Sim8 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Oude simkaarten kunnen problemen geven en daarom zou ik je in eerste instantie adviseren om deze te vervangen. Je kunt hiervoor bij een KPN winkel langs gaan en dan krijg je direct een nieuwe simkaart (uiteraard met je eigen nummer) mee. Andere optie is om hier even voor te bellen met onze Helpdesk en daar kun je tegenwoordig ook een belafspraak voor inplannen! Laat je me weten of dit is gelukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 23, 2025

Hoi Jan,

bedankt voor de reactie. Ondertussen las ik ergens iets over omzetten naar 2G/3G, en dan werkt het wel.. denk je dan dat het aan de oude simkaart ligt? Even de check voordat ik een nieuwe sim kaart aan ga vragen. :)

Groet!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 24, 2025

Goedemorgen ​@Sim8 , dat is wel echt mijn eerste ingeving dat je oude(re) simkaart hier de boosdoener is! Ben heel erg benieuwd en hopelijk houd je ons op de hoogte 🙏🏻