Skip to main content
Ik zou ook graag al mijn overeenkomsten graag via e-mail toegezonden willen krijgen. Vanaf dat ik klant bij jullie ben.



Admin: Bericht afgesplitst van Opvragen overeenkomst
Welkom @Nacho! Ik kan een kopie van de contracten opsturen. Die worden overigens niet voor onbeperkte tijd opgeslagen, ik ga kijken wat ik van jou kan vinden. Het gaat dan om mobiele abonnementen? Kun je je profiel aanvullen met jouw achternaan, adresgegevens, mobiel klantnummer/06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer? Die kun je in het vakje "persoonlijke opmerkingen" zetten. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd maak ik dit in orde.
Gedaan maar het mogen ook de contracten zijn van 2013 tot 2017 dat is ook prima
Duidelijk! Ik zie zelf alleen de contracten van 2017 en 2018. Ik heb die van 2017 voor de zekerheid nagestuurd. Verder heb ik een achterliggende afdeling aangestuurd om dieper te graven en uit te zoeken of we oudere contracten kunnen opsturen. Als dat het geval is worden deze per post nagestuurd.



De bewaartermijn voor nieuwe aansluitingen is 5 jaar, voor verlengingen 6 maanden. Ik weet dus niet zeker of we nog meer na kunnen sturen maar dat wordt uitgezocht. De doorlooptijd hiervan is twee weken.
@Nacho: Sorry dat de reactie even duurde, meer mijn fout dan die van mijn collega's. De oudere contracten zijn bij ons helaas niet meer opgeslagen, daar kan ik je dus niet aan helpen.

Reageer