Skip to main content

Hoi

Erg jammer dat Kpn nieuwe klanten zeer hoge korting geeft 

Voor de gein uitgerekend 

Als ik verlening betaal 885 totaal voor 2 jaar

Zeg ik nu me contact op en keer ik terug

Betaal ik totaal 636 + 25 aansluit kosten 

Je bespaard 224 euro totaal erg raar

Als je hier kpn op aanspreekt 

Word dit zo wel in winkel als aan de telefoon ontkent

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Pascal a , je hoeft ook niet te verlengen als het geen (financieel) voordeel voor je oplevert.

Als nieuwe klant heb je ooit ook eens een behoorlijke instapkorting gehad, als KPN dat ook aan bestaande klanten blijft geven gaan de Abo prijzen omhoog en wordt het een sigaar uit eigen doos.

 


Voorwaarde is wel dat je minimaal 6 maanden geen klant van KPN moet zijn. Anders ben je geen "nieuwe klant".


Koop een prepaid sim-kaart van een andere provider (bijvoorbeeld T-Mobile) en vraag nummerbehoud aan. Nadat het nummer overgezet is en je abonnement bij KPN dus beëindigd is, bestel je het nieuwe abonnement bij KPN en vraag je opnieuw nummerbehoud aan.

Niet geschoten is altijd mis. :wink:


Hallo @Pascal a , je hoeft ook niet te verlengen als het geen (financieel) voordeel voor je oplevert.

Als nieuwe klant heb je ooit ook eens een behoorlijke instapkorting gehad, als KPN dat ook aan bestaande klanten blijft geven gaan de Abo prijzen omhoog en wordt het een sigaar uit eigen doos.

 

Hoi nee heb nooit instapkorting gehad trek me eigen plan wel 


Hoi @Pascal a, welkom hier. 

Je geeft aan dat er nogal een verschil zit voor nieuwe klanten en verlengende klanten. De black friday deal voor mobiel is zeker leuk. Nog leuker is dat je daar ook gebruik van kan maken als verlengende klant mits je al een KPN abonnement voor Thuis hebt.