Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb een KPN unlimited afgesloten, maar met een E-SIM. Ik heb deze aangeschaft terwijl ik in Frankrijk was. Nu ben ik terug in Nederland en heb ik alleen maar “EDGE” en staat er een E. Kan iemand me helpen, wat is hier gaande? Hoe zorg ik dat ik gewoon weer 5G heb.

Heb je een iPhone 11 of 12? Daar zijn sinds een week of 3 problemen mee. Zie andere voorbeelden op dit forum.


Ja, ik heb een iPhone 12 pro! Is er al enig idee over er een oplossing gaat komen? Ik heb mijn data hard nodig en nu betaal ik voor niks. Anders toch maar z.s.m overstappen.


Hoi @Ron2222 

Welkom op het forum van KPN.

De problemen doen zich inderdaad voornamelijk voor bij de iPhones uit de series 11 en 12, al zijn er ook al enkele (gelukkig nog heel weinig) uit nieuwere series.

Op dit moment wordt er sowieso aangeraden om telefonisch contact op te nemen met de telefonische klantenservice van KPN, zodat er ook voor jouw probleem een ticket aangemaakt kan worden voor de technisch dienst.
De technische dienst is van het probleem op de hoogte, maar wil zoveel mogelijk meldingen krijgen om het probleem goed in beeld te krijgen.

Bel hiervoor met het gratis telefoonnummer 0800-0402 met een andere telefoon.
Buiten kantooruren kun je ook bellen met de storingsdienst van KPN, aangezien het ook om een storing gaat, spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Ik heb een storing.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.

Over een eventuele oplossing is nog niets bekend gemaakt vanuit KPN.


Ik heb hetzelfde probleem. Heb een iPhone 12mini en de laatste tijd regelmatig alleen maar Edge internet verbinding terwijl ik een unlimited 5G abonnement. 
Graag asap een oplossing hiervoor. 

(heb ook klantenservice geprobeerd, maar die geeft aan dat er een wachttijd is van 20min) 


Zie de reactie van Michel hierboven @pskraal . En bel de klantenservice. Maandag tot en met vrijdag 8 tot 18; zaterdag tot 17 uur.

En zie ook

 


Reageer