Skip to main content

Help!!!

Ik ben mentor en bewindvoerder.

Nu probeer ik een abonnement af te sluiten zo dat ik voor dhr niet maandelijks meer hoef te werken met kaarten om op te waarderen. Dhr is niet in staat zich met mij te melden in een winkel.....Ik wordt van kastje naar de muur gestuurd....…

Hoe kan ik dit regelen? Heb alles van beschikking tot bankpas tot ID aangetoond maar in winkel kunnen ze dit niet verwerken. Telefonisch zeggen ze moet naar de winkel. ..hoe dan?

Gr Jessie

 

Goedemorgen @JC Janssens, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het lijkt me verstandig om sowieso aan te geven (en aan te vragen) dat je bewindvoerder bent van meneer. Dit kan via ons online formulier, die vind je hier.

Op het moment dat je in het bezit bent van alle gegevens, zou je gewoon online een mobiel abonnement moeten kunnen afsluiten en hem laten leveren op het adres van meneer.  Een bezoek aan de winkel lijkt me dan niet nodig.. Heeft hij al een KPN nummer (prepaid) dan kan dit aangegeven worden en kan het nummer worden meegenomen.

Ik hoor graag of ik nog meer voor je kan betekenen!

 


@JC Janssens, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat je jouw antwoord hebt gevonden! Zo niet, dan weet je me te vinden :wink:


Reageer