Skip to main content
Als iemand mij belt springt na 1x overgaan meteen op mijn voicemail

ik heb de voicemail uitgezet en dan krijgt de beller te horen gebruiker is in gesprek

ik heb het toestel al 2x helemaal uitgezet en weer opgestart maar het probleem blijft
Hoi Eindhoven1975, welkom op het forum. Wat raar en vervelend dat dit steeds gebeurd 😞 Welk toestel gebruik je? Heb je de voicemail uitgezet door te bellen naar 12339? of gesmst met de tekst; SMS UIT naar 1233? Heb je jouw toestel ook al gecontroleerd op de niet storen functie of vliegtuigstand? Als één van deze functies aan staat worden oproepen ook doorgeschakeld naar de voicemail. Als dit alles geen oplossing is, Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander uitzoeken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Ik heb idd de voicemail uitgezet maar toen kreeg de beller te horen gebruiker in gesprek uiteindelijk ontdekte ik dat de blue tooth ingeschakeld was die had ik niet ingeschakeld wist ook niet hoe dat kwam die heb ik heb ik toen uitgezet en het probleem was verholpen

Heb daarna de voicemail weer aangezet en tot nu toe geen problemen meer

Bedankt voor je reactie

Was al van

plan om naar de KPN winkel te gaan maar is gelukkig niet nodig
Telefoon springt naar 1 keer overgaan meteen op de voicemail
Hoi Eindhoven1975, Ik lees eerst dat je probleem opgelost was en daarna het bericht: Telefoon springt na 1 keer overgaan meteen op de voicemail. Als het nog steeds niet werkt, dan hoor ik graag nog van je welk toestel je gebruikt. Zou je dan ook jouw gegevens willen toevoegen in je forumprofiel? Dan kan ik in ons systeem eens kijken of er hier misschien iets moet worden aangepast.
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer