Skip to main content
Beantwoord

Als ik bluetooth aanzet op Apple Watch dan kan ik niet meer gebeld worden met e-sim

• February 9, 2025
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb een e sim aangeschaft voor mijn Apple Watch.  
Als ik bluethooth op mijn Apple Watch aanzet, kan ik niet meer gebeld worden. Hij gaat maar een keer over en dan wordt de verbinding verbroken. Op zowel de iPhone als de Apple Watch.

Zet ik bluethoot uit dan werkt alles perfect 

Terug geweest naar de Apple winkel. Alles is na gekeken, zowel de iPhone als de Apple Watch, is allemaal prima in orde qua instellingen. Ze zeiden daar dat het aan KPN ligt, met name deE-sim kaart. 

Ze vermeldde dat de e sim de verbinding verbreekt en dat dat het probleem hoogstwaarschijnlijk is

weet iemand een oplossing 

groetjes Geert

Beste antwoord door Geert40

Bij mij is het opgelost 

de iPhone stond op 5 g en de Watch op4 g

of het daar een lag weet ik niet 

maar nu werkt het

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 12, 2025

Hoi ​@Geert40 . Welkom bij de KPN Community.

Wat hinderlijk dat dit gebeurt.  Ik herken het niet trouwens en ik betwijfel of het iets met e-sim te maken heeft.

Is er een KPN winkel bij jou in de buurt? Want dan zou ik daar eens langs gaan. Misschien hebben ze een oplossing voor jou. 

Ik heb precies dit zelfde probleem en veel meer mensen hebben hier last van. 
multisim en een Apple Watch 10 serie werkt niet goed. Zie ook de andere artikelen 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 16, 2025

Bij mij is het opgelost 

de iPhone stond op 5 g en de Watch op4 g

of het daar een lag weet ik niet 

maar nu werkt het

Dank je wel. Helaas werkt dat ook niet. 
Zodra ik mijn Bluetooth activeer op mijn Apple Watch ben ik niet meer bereikbaar. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 28, 2025

Dank je wel. Helaas werkt dat ook niet. 
Zodra ik mijn Bluetooth activeer op mijn Apple Watch ben ik niet meer bereikbaar. 

Je kunt het beste even zelf een topic aanmaken zodat we daar verder kunnen analyseren.

Het werkt nu. Ik moest ongeveer 24-48 wachten in werkdagen. Dus het weekend niet mee tellen.