Skip to main content
Beantwoord

Als mensen mij bellen lukt het pas bij de 2e of 3e keer

• April 3, 2025
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedemorgen,

iedere keer als iemand mij bellen wil dan krijgen ze eerst een afsluit toon.en bij de tweede keer of derde keer lukt het pas. Andersom is dit ook het geval. Hoe kom ik van die afsluit toon af? Ik heb absoluut geen betalingsachterstand 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Check, heb je je toestel al eens opnieuw opgestart sinds dit speelt ​@Jeannette Roos? Vaak wil dat nog wel eens helpen. 

Mocht dat niet werken, heb je dan wel goed bereik bij jou thuis? Zijn er genoeg streepjes bereik zichtbaar samen met 4G of 5G bijvoorbeeld?
Je kunt het ook eens testen door buitenshuis iemand te bellen. Gaat het dan wel in één keer door, of niet?

Ook ben ik benieuwd of je de stappen hier al doorlopen hebt. Zo ja, wil je dan laten weten wat je geprobeerd hebt en of er verschil te merken was, of helemaal niet?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 3, 2025

Hoogst waarschijnlijk heb je "Niet storen" aan op je mobiel. Met de instelling "Bellers herhalen" actief.

Andersom is dit ook het geval 

Die ander misschien dan ook?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Jeannette Roos en welkom bij de KPN Community! 

Ik ben benieuwd of bovenstaande tip van Peter de oplossing was, laat je het weten? 
Mocht die het niet oplossen, dan stuur ik voor de zekerheid ook alvast onze mobiele probleemoplosser mee. Hopelijk lukt het dan wel!

Nee ik heb geen niet storen op  mijn mobiel.  De gene   due mijn belt krijgt de eerste x en tweede  keer  een afsluit toon

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2025

Check, heb je je toestel al eens opnieuw opgestart sinds dit speelt ​@Jeannette Roos? Vaak wil dat nog wel eens helpen. 

Mocht dat niet werken, heb je dan wel goed bereik bij jou thuis? Zijn er genoeg streepjes bereik zichtbaar samen met 4G of 5G bijvoorbeeld?
Je kunt het ook eens testen door buitenshuis iemand te bellen. Gaat het dan wel in één keer door, of niet?

Ook ben ik benieuwd of je de stappen hier al doorlopen hebt. Zo ja, wil je dan laten weten wat je geprobeerd hebt en of er verschil te merken was, of helemaal niet?