Skip to main content
Beantwoord

Als mijn telefoon bezorgd wordt, kan ik dan mijn rijbewijs ter verificatie gebruiken?

• January 6, 2023
  • 5 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik heb een Abbonement besteld met mijn paspoort. Heb hem ergens neergelegd en kan hem even niet vinden(ben al een uur zoekende)

morgen wordt mijn iPhone geleverd, kan ik mijn rijbewijs daarvoor gebruiken?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Anoniem23, voor zover ik weet, mag de koerier alleen het legitimatiebewijs accepteren die ook doorgegeven is bij de bestelling. In jouw geval is dat dus het paspoort. Is het uiteindelijk nog gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 7, 2023

Hallo @Anoniem23 ,

Dat kan. Een rijbewijs is in Nederland een geldig identiteitsbewijs.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 7, 2023

Als er maar wel precies dezelfde naam op staat. En niet een voorletter anders ofzo. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 11, 2023

Beste @Anoniem23, voor zover ik weet, mag de koerier alleen het legitimatiebewijs accepteren die ook doorgegeven is bij de bestelling. In jouw geval is dat dus het paspoort. Is het uiteindelijk nog gelukt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2023

Hallo @Anoniem23 ,

Dat kan. Een rijbewijs is in Nederland een geldig identiteitsbewijs.

@Anoniem23

Is het gelukt met je rijbewijs? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2023

Bedankt voor uw reactie, helaas niet.

Voor verificatie dient de opgegeven legitimatie getoond te worden en ingescand door de koerier.

Ik ben naar een KPN winkel gegaan en heb een nieuw Abbonement afgesloten met mijn rijbewijs.