Skip to main content
Beantwoord

Als XS4ALL-klant kan ik KPN klantenservice niet bereiken

• May 1, 2025
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo. Ik heb naast mijn XS4ALL-internetabo ook een mobiel abonnement bij KPN zelf. Ik heb nu een probleem met mijn voicemail (de voicemail app doet het niet) en probeer daarom een belafspraak met de klantenservice te maken, maar de chatbot zegt dat ik contact op moet nemen met de XS4ALL-klantenservice omdat ik daar klant ben. Maar dat lijkt me niet voor mijn mobiele abonnement bij KPN. Alleen kan ik nu dus geen contact krijgen met de klantenservice van KPN, want een contactformulier of mailadres is er ook niet. Hoe kan ik toch contact krijgen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@DavidEerdmans ,

Dan zelf bellen met 0800-0402.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Hallo ​@DavidEerdmans ,

Dan zelf bellen met 0800-0402.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Ah oké, er is dus wel een telefoonnummer. Waarom wordt dat dan niet gewoon op de site gecommuniceerd? (Ja, omdat klantenservice er op ingericht is om zo min mogelijk telefoontjes te krijgen). Maar dank voor je reactie.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Ik zie nu overigens dat dat nummer ook in m'n telefoon staat, met daarnaast ook nog een ander nummer (06 1200 1200) voor Klantenservice Mobiel. Maakt het nog uit welke van de twee nummers je belt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 1, 2025

Nee, het kan allebei. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 1, 2025

Ik zie nu overigens dat dat nummer ook in m'n telefoon staat, met daarnaast ook nog een ander nummer (06 1200 1200) voor Klantenservice Mobiel. Maakt het nog uit welke van de twee nummers je belt?

Dat nummer gebruik je als je vanuit het buitenland naar KPN belt +31612001200

​@DavidEerdmans 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@DavidEerdmans. Welkom op de KPN Community! 

Heb je inmiddels contact kunnen leggen met de telefonische of Webcare helpdesk? De gegeven informatie zou daarin afdoende moeten zijn, maar je kunt ook altijd een terugbelafspraak maken. Dan bellen we jou op een moment dat het uitkomt. 

Over (visual) voicemail hebben we ook een kennisbankartikel met veel informatie. Misschien vind je daar wat je nodig hebt en mocht je nog niet geholpen zijn, laat het dan weten. Dan kijken we hier hoe we je kunnen helpen. 

Â