Skip to main content
Beantwoord

Alsnog nieuwe mobiel aan abonnement koppelen?

• May 7, 2026
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

In januari heb ik mijn abonnement verlengd zonder nieuwe telefoon. Dit was 4 maanden voor afloop van mijn abonnement op 11 mei a.s. Hierdoor is mijn abonnement verlengd tot 2028. Echter bij nader inzien wil ik toch een nieuwe telefoon. Kan ik mijn bestaande recent verlengde abonnement zodanig aanpassen dat ik alsnog ook een nieuwe telefoon (IPhone 17 Pro) bij kan bestellen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Edo Tukker, allereerst welkom op de KPN Community. Inmiddels is de verlenging doorgevoerd en heb je een nieuw sim only abonnement. Gelukkig kun je dit abonnement nog wel uitbreiden met een nieuw toestel. Als je contact op neemt met mijn collega's van de klantenservice doormiddel van een zelf ingeplande belafspraak of als je langs gaat bij een KPN winkel, kan er een toestel worden toegevoegd aan jouw abonnement. 

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2026

Hallo ​@Edo Tukker, allereerst welkom op de KPN Community. Inmiddels is de verlenging doorgevoerd en heb je een nieuw sim only abonnement. Gelukkig kun je dit abonnement nog wel uitbreiden met een nieuw toestel. Als je contact op neemt met mijn collega's van de klantenservice doormiddel van een zelf ingeplande belafspraak of als je langs gaat bij een KPN winkel, kan er een toestel worden toegevoegd aan jouw abonnement.Â