Skip to main content

Ik las dat Premium Plus abonnement bij KPN niet meer beschikbaar is.

Is er een alternatief? Want ik ben voor 3 maanden lang in de USA en iedere keer een buitenland bundel buiten EU kopen (€39,99 voor 500MB) gaat behoorlijk oplopen in de euros als je gemiddeld 20GB aan data per maand verbruikt.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Tja... bij KPN moet ook geld verdient worden... :wink:


Heb je een dual-sim telefoon?

Zo ja, koop een prepaid data sim voor Amerika en plaats die in het tweede simslot.

Stel in dat de data verbinding via dat tweede simslot moet lopen.


Hi Rateske, welkom op het forum. 

Die abonnementen bestaan inderdaad niet meer. 

Heb je een dual-sim telefoon?

Zo ja, koop een prepaid data sim voor Amerika en plaats die in het tweede simslot.

Stel in dat de data verbinding via dat tweede simslot moet lopen.

Slim! Zou jij hier een voorbeeld van kunnen geven? Ben ook even rond gaan kijken maar alles wat ik vind lijkt niet echt betrouwbaar. 


Hi Rateske, welkom op het forum. 

Die abonnementen bestaan inderdaad niet meer. 

Heb je een dual-sim telefoon?

Zo ja, koop een prepaid data sim voor Amerika en plaats die in het tweede simslot.

Stel in dat de data verbinding via dat tweede simslot moet lopen.

Slim! Zou jij hier een voorbeeld van kunnen geven? Ben ook even rond gaan kijken maar alles wat ik vind lijkt niet echt betrouwbaar. 

Wellicht kan je die op schiphol bij "Airport Telecom" halen.

Ook op vele internationale luchthavens in het land van bestemming kan je dergelijke prepaid simkaarten kopen. Bijvoorbeeld op de luchthaven van Johannesburg (Zuid Afrika) haal je eenvoudig even een Vodacom kaartje.

 

In Amerika zou je ook kunnen denken aan een prepaid SIM van bijvoorbeeld T-Mobile.


Thanks wjb.