Skip to main content
Beantwoord

Altijd minder bereik dan andere KPN klanten

• August 8, 2024
  • 31 reacties
  • 412 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 17, 2024

Hi Rudi, ik heb dit hier van alle kanten laten onderzoeken. We kunnen hier echter geen enkele oorzaak vinden waarom dit bij jou gebeurt. Je hebt namelijk meerdere toestellen geprobeerd en dit gebeurt eigenlijk overal dus niet alleen bij een bepaalde zendmast. Ontzettend vreemd dus. 

Wat we als laatste kunnen proberen is om nogmaals een fysieke simkaart voor je te bestellen om te kijken of het daarmee weer goed werkt. Zou je dat nog willen proberen?

• Auteur
  • Helper
  • December 17, 2024

Hi Rudi, ik heb dit hier van alle kanten laten onderzoeken. We kunnen hier echter geen enkele oorzaak vinden waarom dit bij jou gebeurt. Je hebt namelijk meerdere toestellen geprobeerd en dit gebeurt eigenlijk overal dus niet alleen bij een bepaalde zendmast. Ontzetten vreemd dus. 

Wat we als laatste kunnen proberen is om nogmaals een fysieke simkaart voor je te bestellen om te kijken of het daarmee weer goed werkt. Zou je dat nog willen proberen?

Hoi Alex. Begrijp ik. Wat ik alleen vreemd blijf vinden is dat er dan keer op keer helemaal niet gereageerd wordt (niet jij, maar je collega’s). Ook als het antwoord onbekend is, is het toch wel zo netjes om een mail even te beantwoorden?

De simkaart is het proberen waard, dus graag. Dank je.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • December 17, 2024

@Rudi29 

Ik zit even mee te denken. Daarom deze vraag. 

Gebruik je op je iPhone misschien een vpn?

Als je naar deze website gaat https://www.ipaddress.my/ kun je dan zien of het ip adres van kpn is? Als dit niet kpn is dan gebruik je waarschijnlijk een vpn. Wel zorgen dat je iPhone verbonden is met het mobiele netwerk en niet op wifi zit.

• Auteur
  • Helper
  • December 18, 2024

@Rudi29 

Ik zit even mee te denken. Daarom deze vraag. 

Gebruik je op je iPhone misschien een vpn?

Als je naar deze website gaat https://www.ipaddress.my/ kun je dan zien of het ip adres van kpn is? Als dit niet kpn is dan gebruik je waarschijnlijk een vpn. Wel zorgen dat je iPhone verbonden is met het mobiele netwerk en niet op wifi zit.

Dank voor het meedenken, maar ik gebruik nooit vpn’s en zie het IP van KPN via die link.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 19, 2024

Hoi Alex. Begrijp ik. Wat ik alleen vreemd blijf vinden is dat er dan keer op keer helemaal niet gereageerd wordt (niet jij, maar je collega’s). Ook als het antwoord onbekend is, is het toch wel zo netjes om een mail even te beantwoorden?

Excuus! Dit komt door mijn toedoen. Ik heb ongeveer iedereen en hun zakelijke familie aangesproken die hiermee te maken hadden in de hoop dat we iets konden vinden. De reacties heb ik zelf gekregen maar jij niet. 

Er is een nieuwe simkaart onderweg. 

• Auteur
  • Helper
  • December 19, 2024

Excuus! Dit komt door mijn toedoen. Ik heb ongeveer iedereen en hun zakelijke familie aangesproken die hiermee te maken hadden in de hoop dat we iets konden vinden. De reacties heb ik zelf gekregen maar jij niet. 

Er is een nieuwe simkaart onderweg. 

Dubbel dank dan!