Skip to main content
Beantwoord

altijd online 1 Gb per keer opwaarderen

• October 15, 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Hoi KPN,

Waarom is het zo dat ik bij mijn altijd online abonnement nadat ik 5Gb per dag heb verbruikt iedere keer slechts 1Gb kan bijbestellen? Ik heb dit weekend bijvoorbeeld minimaal 25Gb in totaal nodig voor een stream, maar op deze manier is het niet werkbaar. Hebben jullie een oplossing?

Groet!

Beste antwoord door Nick83

Waarom is het zo dat ik bij mijn altijd online abonnement nadat ik 5Gb per dag heb verbruikt iedere keer slechts 1Gb kan bijbestellen?

Gewoon ontmoedigingsbeleid. Het voorkomt dat mensen op grote schaal gaan streamen en daarmee heel veel data gebruiken. Dat is namelijk helemaal niet de bedoeling, het mobiele netwerk kan dat helemaal niet aan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• October 15, 2020

Hallo @K. Feiertag , nee, streamen via een vaste verbinding is dan de oplossing.:relaxed:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2020

Dat is voor mij helaas niet mogelijk :’(

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 15, 2020

Dat is voor mij helaas niet mogelijk :’(

Dan zorg je ervoor dat het mogelijk is. Je zoekt een andere locatie ofzo. Of je doet het gewoon niet.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 15, 2020

Waarom is het zo dat ik bij mijn altijd online abonnement nadat ik 5Gb per dag heb verbruikt iedere keer slechts 1Gb kan bijbestellen?

Gewoon ontmoedigingsbeleid. Het voorkomt dat mensen op grote schaal gaan streamen en daarmee heel veel data gebruiken. Dat is namelijk helemaal niet de bedoeling, het mobiele netwerk kan dat helemaal niet aan.