Skip to main content

 

Oud nieuws.


Nee hoor. Gewoon de jaarlijkse inflatiecorrectie. Alleen is die hoger dan ooit door meneer poetin. 8,4 %.

Die laatste zin is nogal stemming makerij van het AD.

Niet alleen de telecom providers passen dit. Toe. Bijvoorbeeld ook in de supermarkten zijn de prijzen door de inflatie flink gestegen. 

En energie. 

En.... vul maar in.


Oud nieuws.

Nee hoor. Nieuws vandaag 9 oktober.

Voor 2'de keer verhogen binnen 1 jaar.

Dit is niet goed voor klanten wel voor kpn.


Tweede keer???

In juli was de inflatie correctie voor de vaste lijn.

En nu die voor mobiel. In oktober. 

Gebeurt voor beide diensten maar één keer per jaar.


Nee hoor. Gewoon de jaarlijkse inflatiecorrectie. Alleen is die hoger dan ooit door meneer poetin. 8,4 %.

Die laatste zin is nogal stemming makerij van het AD.

Niet alleen de telecom providers passen dit. Toe. Bijvoorbeeld ook in de supermarkten zijn de prijzen door de inflatie flink gestegen. 

En energie. 

En.... vul maar in.

Ik wist niet dat Putin bij KPN zit.

KPN hoeft niet te verhogen. Zo blijven er geen klanten meer over.


Nee. Supermarkten hoeven ook niet te verhogen. Energie bedrijven ook niet. Horeca ook niet. 

Maar overal zijn de salarissen, ook die van jou neem ik aan, door de Cao wel zo'n 10 % gestegen. Dat moet allemaal opgebracht. 

Zo blijven er geen klanten meer over.

Als Ziggo,  kpn, energie, supermarkten, horeca de prijzen niet aanpassen blijft er geen bedrijf meer over. En kunnen alle werknemers hun salaris verhoging op hun buik schrijven. En miljoenen huishoudens ook geen internet meer hebben. En zonder inkomen valt er ook niet veel boodschappen meer te doen. Want tja, ook supermarkten hoeven hun prijzen toch niet te verhogen. Alle gaan ze dan wel failliet. En waar moet je dan wel je eten en drinken halen?

Je maakt nogal stemming met je topics en stelt suggesties die gewoon niet kloppen. 


Ik wist niet dat Putin bij KPN zit.

KPN hoeft niet te verhogen. Zo blijven er geen klanten meer over.

Als KPN niet verhoogd blijft er geen kpn over, en misschien houdt de oorlog dan ook wel op….? 

Mooi dit soort binaire discussies ;-)


Nee hoor. Gewoon de jaarlijkse inflatiecorrectie. Alleen is die hoger dan ooit door meneer poetin. 8,4 %.

 

Onzin, de inflatie komt door het wanbeleid van de nl regering

 


je onderschrift staat je goed! ;-)


Kan ik niet zeggen van jouw forum “titel” 🤣🤣


die heb ik niet zelf gekozen, itt jou onderschrift 😀


 

Ik wist niet dat Putin bij KPN zit.

KPN hoeft niet te verhogen. Zo blijven er geen klanten meer over.

De zakkenvullers blijven heus wel klant. 


Onzin, de inflatie komt door het wanbeleid van de nl regering

Ook dat is natuurlijk volslagen nonsens (en dat weet je). @Dutchie61 .

“De Nederlandse regering is verantwoordelijk voor de wereldwijde enorme inflatie….”

In de U.K. nog veel hogere inflatie bijvoorbeeld. Ook de V.S. zucht onder hoge inflatie.

En in de hele EU zijn prijzen flink gestegen. Als dat je ontgaan is heb je écht onder een steen geleefd. Of kijk je te veel naar ON. Dat kan ook.


@PeterG 

“De Nederlandse regering is verantwoordelijk voor de wereldwijde enorme inflatie….”

Jouw woorden, niet de mijne.

De prijzen van oa energie gingen al ver voor de Russische inval omhoog, afschuiven op Putin is wel heel erg makkelijk.

En ON kijk / lees of luister ik niet


Zullen we het topic weer bij de KPN inflatiecorrectie behouden? Het is een feit dat er inflatie in Nederland (en de wereld) is. Iedereen mag zo zijn mening hebben waardoor dat komt maar dat is helemaal niet van toepassing. KPN heeft in deze de keuze gemaakt om een inflatiecorrectie toe te passen met een limiet van €2,50 per abonnement. 


Maar overal zijn de salarissen, ook die van jou neem ik aan, door de Cao wel zo'n 10 % gestegen. Dat moet allemaal opgebracht. 

 

Nou @PeterG ,

Ik hoef niet te klagen, dat is nergens voor nodig.

Maar mijn salaris is met zo'n 3,5% verhoogd (CAO-verhoging) in de afgelopen twee jaar. En zeker niet met 10%. 

 

En het leven is inderdaad in het afgelopen jaar zo'n 10% duurder geworden over de hele linie. Boodschappen, energie, benzine etc. etc.

 

Uiteindelijk bepaal je dan zelf waarop je kunt bezuinigen.

Mijn leven is er in ieder geval niet minder op geworden. 

Ik kan nog steeds zonder mobiel internet en heb daarom ook geen last van deze verhoging. 


Zullen we het topic weer bij de KPN inflatiecorrectie behouden? Het is een feit dat er inflatie in Nederland (en de wereld) is. Iedereen mag zo zijn mening hebben waardoor dat komt maar dat is helemaal niet van toepassing. KPN heeft in deze de keuze gemaakt om een inflatiecorrectie toe te passen met een limiet van €2,50 per abonnement. 

Idd.

Wanneer is kpn klaar met hepzucht te zijn.🤬🤬🤬

Prijzen blijven verhogen terwijl Putin schuld krijgt.🤣🤣🤣

KPN moet gewoon falisement aanvraag dan is het probleem opgelost.😘

KPN hou er mee op met prijzen verhogen!!


@zakkenvullers u kunt gewoon overstappen naar een andere provider hé... als het u niet bevalt ... 


Lekker aan het TROL-len?

Want volgens mij mis je iets. Andere providers verhogen hun abonnementen ook met 8,4 tot 10 %. 

Wil je wat goedkoper uit zijn stap dan of jaarlijks over over verleng jaarlijks (looptijd 1 jaar nemen) je abonnement. Dan heb je steeds het start bedrag. Doe je dit ook tussen 1 juli en 30 september dan valt je abonnement dat jaar buiten de inflatiecorrectie.


Volgens mij heb ik tegen een zeer been getrapt.🤣🤣🤣

Allemaal KPN medewerkers hier zo.🤔

Topic is dat KPN prijzen verhogen 👍

 


Maar wat wil je er mee bereiken? De kipfilet is ook weer duurder geworden in de supermarkt.  Dan kan je twee dingen doen. Je koopt gewoon kipfilet of je koopt het ergens anders. Maw je blijft bij kpn of je gaat overstappen. Zo moeilijk is het allemaal niet.


Maar wat wil je er mee bereiken? De kipfilet is ook weer duurder geworden in de supermarkt.  Dan kan je twee dingen doen. Je koopt gewoon kipfilet of je koopt het ergens anders. Maw je blijft bij kpn of je gaat overstappen. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Was het maar zo simpel,AH, Lidl en wie weet nog meer begin vorig jaar in 6 mnd tijd bijna 50% duurder.  Ergens anders shoppen gaat dan helaas niet


Topic is dat KPN prijzen verhogen 👍

Jaja, en de andere providers dan?

Want je topic is veel te eenzijdig. Alleen kpn. Ziggo / Vodafone verhoogt de prijzen met 9,5 %. KPN met 8,4 %. Of heb je daar ook topics lopen?

Die verhoging gaat echt wel door; het zijn geen liefdadigheidsinstellingen.

En alleen al voor mijn melk betaal ik geen 1,19 meer maar 1,89.

De pindakaas zit in iets kleinere potten. En is toch ook duurder dan eerst met de grote potten.

En ga zo maar door.

Maar je stapt kennelijk toch niet over. Of verlengt. Dan ben je voor tenminste één jaar (!) wat minder duur uit.

Maar goed, je mist duidelijk iets. (in het nieuws en bovenin)

Fijn leven verder.

 


Helaas kan ik niet overstappen. Mijn contract loopt tot April.

Tot April 2024 kom ik hier mauwen 😘

Kpn heeft mij bedonderd door prijzen te verhogen terwijl ik vast zit voor 1 jaar.

😫😫😫


Kpn heeft mij bedonderd door prijzen te verhogen terwijl ik vast zit voor 1 jaar.

Staat gewoon netjes in de algemene voorwaarden hoor. Die heeft u zelf geaccepteerd.