Skip to main content

 

kun je dat bedonderen nog eens toelichten? In je contract staat gewoon dat de jaarlijkse inflatie verhoging kan komen. En 'bedonderen’ is nogal een aantijging. 


...

Allemaal KPN medewerkers hier zo.🤔

Topic is dat KPN prijzen verhogen 👍

De enige KPN medewerkers in dit topic zijn @Ik_Combineer en ik, 🙋🏾. De anderen zijn mede-klanten, net zoals jij @zakkenvullers.

Zullen we het topic weer bij de KPN inflatiecorrectie behouden? Het is een feit dat er inflatie in Nederland (en de wereld) is. Iedereen mag zo zijn mening hebben waardoor dat komt maar dat is helemaal niet van toepassing. KPN heeft in deze de keuze gemaakt om een inflatiecorrectie toe te passen met een limiet van €2,50 per abonnement. 


Dit leek mij een heel goed idee, maar ik lees “Putin”, KPN moet faillissement aanvragen, bedonderen… Het draagt niet bij aan het voeren of mogelijk maken van een vriendelijke discussie.
We hoeven echt niet samen in koor “Lang zal KPN leven” te zingen (waarmee ik bedoel: overal met elkaar eens te zijn) maar op een normale, vriendelijke manier het gesprek met elkaar aangaan is het minste wat we van elkaar mogen verwachten, toch?

Helaas lijkt dat niet te lukken in dit topic. Dit topic krijgt daarom een slotje! 

Meer informatie over de inflatiecorrectie mobiel is te vinden op kpn.com/inflatie