Skip to main content
Beantwoord

AMP koerier kan bestelling niet afleveren door niet werkend pinapparaat

• April 29, 2025
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Paxkpen
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Het is al de tweede keer dat de koerier een pinapparaat probleem heeft en dus mijn bestelling van KPN-mobiel weer niet kan afleveren. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Paxkpen. Als je zit te wachten op je nieuwe telefoon, dan zijn zulke berichten of telefoontjes natuurlijk niet zo fijn. Het kan altijd voorkomen dat er even een storing is en dat die toch wat langer aanhoudt dan verwacht. Dan kan het zelfs zo zijn dat je afspraak 2x verzet moet worden. Sorry daarvoor. 

Hopelijk is het inmiddels al wel gelukt om een nieuwe afspraak te maken en ligt het toestel veilig in je handen. Als dat niet zo is, dan kun je ook altijd rechtstreeks contact zoeken met AMP via 030 - 240 80 20. Zij kunnen je meer vertellen. 

Laat maar weten of je inmiddels al kunt bellen met je nieuwe telefoon :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• April 29, 2025

Welk probleem dan? Geen verbinding met het mobiele netwerk ofzo?

Paxkpen
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 29, 2025

dat weet ik niet, ik wordt gebeld door amp groep, dat de koerier een probleem heeft met zijn pinapparaat en dat mijn bestelling niet afgeleverd kan worden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 2, 2025

Hoi ​@Paxkpen. Als je zit te wachten op je nieuwe telefoon, dan zijn zulke berichten of telefoontjes natuurlijk niet zo fijn. Het kan altijd voorkomen dat er even een storing is en dat die toch wat langer aanhoudt dan verwacht. Dan kan het zelfs zo zijn dat je afspraak 2x verzet moet worden. Sorry daarvoor. 

Hopelijk is het inmiddels al wel gelukt om een nieuwe afspraak te maken en ligt het toestel veilig in je handen. Als dat niet zo is, dan kun je ook altijd rechtstreeks contact zoeken met AMP via 030 - 240 80 20. Zij kunnen je meer vertellen. 

Laat maar weten of je inmiddels al kunt bellen met je nieuwe telefoon :) 

Paxkpen
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 2, 2025

Hoi Arjan,

nee ik heb de telefoon nog niet, wacht op de volgende levering 's afspraak volgende week.

het zal wel goed komen daar niet van, maar gaat wel stroef zo.😔

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Drie keer is scheepsrecht, dus ik zie het niet meer fout gaan 😋 Jammer dat je nog wat langer moet wachten en dan zit er ook nog een feestdag tussen natuurlijk. Geniet in ieder geval van vandaag als je vrij bent!