Skip to main content
Antwoord

Amper internet op iPhone 16 Pro sinds terugkomst uit Noorwegen

• September 9, 2025
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb 24 juli de iphone 16 pro ontvangen. Vervolgens ben ik in augustus naar noorwegen gegaan voor 3 weken. Hier heb ik heel vaak zonder bereik gezeten terwijl degene met wie ik was wel gewoon bereik had. Dat was een google pixel 7a. Ik dacht dat het misschien gewoon aan noorwegen lag maar sinds ik terug ben willen dingen soms ook niet laden terwijl ik midden in de stad woon. Ik heb ook alles geprobeerd wat er op de kpn website staat. Is dit een defect aan mijn telefoon? 

Beste antwoord door bnh

Ik zou hem ff laten uitlezen bij de Apple Store, als dat ding stuk is krijg je direct een nieuwe mee.

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Ik zou hem ff laten uitlezen bij de Apple Store, als dat ding stuk is krijg je direct een nieuwe mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 9, 2025

Ook als ik hem via kpn heb gekocht?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 9, 2025

Bij de Amac kunnen ze ook je iPhone onsite uitlezen wat eraan scheelt. Mocht er wat zijn, kunnen ze gelijk een diagnose geven. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 9, 2025

Ook als ik hem via kpn heb gekocht?

Ja dat maakt het eerste jaar niet uit, ze swappen dan het serienummer voor je.
KPN kan dit inzien als er het tweede jaar wat is onder de garantie.