Skip to main content

Sim only met nieuw nummer aangevraagd en gekoppeld in mijn kpn via de mail ID wat werd aangegeven .

 

De koppeling was succesvol verlopen , n mijn KPN staat netjes de toevoeging mobiel.

Wat schets de verontwaardiging het mobiele 06 nummer wat daar staat vermeld komt niet overeen met het nieuwe nummer van mijn sim only abonnement die in het overzicht van gegevens staan.

 

Is dit normaal lijkt me toch niet, het mobiele nummer moet toch het zelfde zowel in mijn KPN als in de overeenkomst overzicht.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hey @J.E! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Je hebt jouw 06-nummer gekoppeld, maar na de koppeling verschijnt er een ander nummer in het overzicht? Of staan er twee verschillende nummers op twee plekken? Herken je het tweede 06-nummer, of niet?
Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer mobiel en beide 06-nummers. Je kunt beide 06-nummers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

 


Hey @J.E! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Je hebt jouw 06-nummer gekoppeld, maar na de koppeling verschijnt er een ander nummer in het overzicht? Of staan er twee verschillende nummers op twee plekken? Herken je het tweede 06-nummer, of niet?
Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer mobiel en beide 06-nummers. Je kunt beide 06-nummers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

 

Er staan 2 koppelingen met 2 verschillende mobiele nummers in mijn KPN  deze nummer kan ik niet achter halen en onder welke imei simkaart ze vallen die informatie ontbreekt in het overzicht mijn KPN.

De koppeling gaat via de mail in de link die je gestuurd wordt de sim only kaarten zijn geactiveerd. door de code. 

Door in mijn kpn in te loggen staan netjes de toevoeging aan producten alleen het mobiele nummer is mij niet bekend, de  gegevens ontbreken nu eenmaal dus dat is niet te controleren aan welk mobiel nr imei nr, simkaart het is gekoppeld.

Kan zijn dat het een tijdelijk nummer is wegens porteren maar dan nog het vreemde is namelijk het (tijdelijk) nummer staat nergens vermeld bij een sim only enige verschil is het imei nummer onderling verder niets zowel mail als factuur niet te achter halen alleen het porteren nummer die je aanvraagt maar zodra je activeert nergens meer te controleren dat vind ik vreemd.

Het zijn 2 sim only  aboonnementen met portering dat gaat normaal even duren wegens opzegtermijn maar voor de duidelijkheid het mobiele nummer (tijdelijk) is niet te achterhalen

Er moet ook een derde sim only  gekoppeld worden in mijn kpn dat is met een nieuw nummer maar daar wacht ik nog even mee deze kaart is wel geactiveerd wegens de problemen die alsnog spelen bij KPN alles is nog niet hellemaal vlekkeloos en op veel punten erg onduidelijk.

Ander onduidelijk probleem wat zich ook afspeelt is ook nog een vierde product maar dat wordt nog wat complexer met mobiel abonnement met telefoon die activering is nog niet gedaan wel contact gepleegd maar nog onduidelijk wat je met die simkaart die is geleverd moet doen abonnement is ook nog niet actieve en duurt al ruim 7 dagen maar goed dat is weer een ander punt wat zich nu afspeelden later zorg.

Het moet stap voor stap goed zijn als stap 1 is gezet ga ik over tot stap 2, 3 en 4.

Het is als ingewikkeld genoeg wat mis gaat gaat mis en een opeenstapelingen van fouten.

Maar goed punt 1 moet eerst terecht voor mijn administratie en dat is wat ik al eerder noemde dit kost al veel energie om alles tot een goed eindresultaat te komen en miet weer voor verassingen komen te staan.

 


Hey @J.E! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Je hebt jouw 06-nummer gekoppeld, maar na de koppeling verschijnt er een ander nummer in het overzicht? Of staan er twee verschillende nummers op twee plekken? Herken je het tweede 06-nummer, of niet?
Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer mobiel en beide 06-nummers. Je kunt beide 06-nummers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

 

Er staan 2 koppelingen met 2 verschillende mobiele nummers in mijn KPN  deze nummer kan ik niet achter halen en onder welke imei simkaart ze vallen die informatie ontbreekt in het overzicht mijn KPN.

De koppeling gaat via de mail in de link die je gestuurd wordt de sim only kaarten zijn geactiveerd. door de code. 

Door in mijn kpn in te loggen staan netjes de toevoeging aan producten alleen het mobiele nummer is mij niet bekend, de  gegevens ontbreken nu eenmaal dus dat is niet te controleren aan welk mobiel nr imei nr, simkaart het is gekoppeld.

Kan zijn dat het een tijdelijk nummer is wegens porteren maar dan nog het vreemde is namelijk het (tijdelijk) nummer staat nergens vermeld bij een sim only enige verschil is het imei nummer onderling verder niets zowel mail als factuur niet te achter halen alleen het porteren nummer die je aanvraagt maar zodra je activeert nergens meer te controleren dat vind ik vreemd.

Het zijn 2 sim only  aboonnementen met portering dat gaat normaal even duren wegens opzegtermijn maar voor de duidelijkheid het mobiele nummer (tijdelijk) is niet te achterhalen

Er moet ook een derde sim only  gekoppeld worden in mijn kpn dat is met een nieuw nummer maar daar wacht ik nog even mee deze kaart is wel geactiveerd wegens de problemen die alsnog spelen bij KPN alles is nog niet hellemaal vlekkeloos en op veel punten erg onduidelijk.

Ander onduidelijk probleem wat zich ook afspeelt is ook nog een vierde product maar dat wordt nog wat complexer met mobiel abonnement met telefoon die activering is nog niet gedaan wel contact gepleegd maar nog onduidelijk wat je met die simkaart die is geleverd moet doen abonnement is ook nog niet actieve en duurt al ruim 7 dagen maar goed dat is weer een ander punt wat zich nu afspeelden later zorg.

Het moet stap voor stap goed zijn als stap 1 is gezet ga ik over tot stap 2, 3 en 4.

Het is als ingewikkeld genoeg wat mis gaat gaat mis en een opeenstapelingen van fouten.

Maar goed punt 1 moet eerst terecht voor mijn administratie en dat is wat ik al eerder noemde dit kost al veel energie om alles tot een goed eindresultaat te komen en miet weer voor verassingen komen te staan.

 

Even vergeten je stelde een vraag voor gegevens kan zijn maar geen idee hoe deze forum werkt uitleg even geven gaat niet lukken voor mijn geval iets met profiel geen idee waar het over gaat eerlijk gezegd. onduidelijkheid speelt een rol.


Ik kijk wel even mee, wellicht kan ik de situatie wat ophelderen. Ik vraag om je gegevens in je profiel te zetten zodat je geen privégegevens in het openbaar deelt. Je komt bij je profiel door op jouw avatar(=profielfoto) te klikken. Ik stuur je, voor de zekerheid, een privébericht. Als je daar je gegevens kunt delen, dan zet ik ze in je profiel

Zie graag een reactie tegemoet:blush:


Ik kijk wel even mee, wellicht kan ik de situatie wat ophelderen. Ik vraag om je gegevens in je profiel te zetten zodat je geen privégegevens in het openbaar deelt. Je komt bij je profiel door op jouw avatar(=profielfoto) te klikken. Ik stuur je, voor de zekerheid, een privébericht. Als je daar je gegevens kunt delen, dan zet ik ze in je profiel

Zie graag een reactie tegemoet:blush:

Gegevens zijn gisteren doorgestuurd zoals je aangaf maar zal wel paar dagen duren voor antwoordt in prive.


Hey @J.E! Ik heb zojuist gereageerd in privé! Ik dacht dat het om een onbekend nummer ging in MijnKPN. Nu blijkt dat er meer aan de hand is, vooral verwarring en onduidelijkheid over meerdere abonnementen met en zonder nummer porteringen (dan wel, dan wel niet afgerond) en gegevens in MijnKPN. Dit onderwerp is te groot en bevat teveel persoonsgegevens om fatsoenlijk uit te leggen hier op het Forum, daarom is mijn advies om even te bellen met de klantenservice (0800-0402). Zij kunnen per abonnement met je meekijken en uitleggen hoe het zit (o.a. wat betreft de onbekende nummers die je ziet staan = vermoedelijk tijdelijke nummers). 

Ik zal het verhaal dat je mij gestuurd hebt in privé toevoegen aan jouw klantprofiel, zodat mijn collega's dit kunnen teruglezen. 

 


Ha @Erik_V, welkom! In de meeste gevallen kom je van een abonnement bij een andere provider en dan mogen we je nummer niet eerder overnemen. Bij een tijdelijk nummer krijg je geen abonnementskosten, dus in dat geval zou je ook geen extra kosten mogen hebben gelukkig 🙂.

Probleem bij KPN en anno 2021 speelt zich nog steeds af afgaande op dit draadje.

Mobiel abonnement met telefoon en nummer portering ingang datum bekend, dat geld ook voor sim only abonnement.

tijdens mail en post en opgestuurd naar adres krijg je de simkaart, toegestuurd  op de factuur staat alleen je behouden nummer portering en geen ingang datum bekend, datum krijg je via mail.

Ander probleem is het tijdelijke nummer die je krijgt dat nummer staat nergens vermeld en onbekend zowel voor mobiel + telefoon als met sim only abonnement.

Daar kom je achter als je het in mijn kpn onder producten is toe gevoegd  maar niet via die weg mijn kpn want je tijdelijke nummer is onbekend maar gaat via de mail die je gestuurd krijgt staat een link koppel je producten je krijgt een aparte website van kpn daar gebeurd niets alleen zie je het icoontje dat het bezig is kwartier later nog bezig.

Sluit je website gewoon af en je logt in mijn kpn  onder producten zie je de toevoeging van je sim only abonnement met het tijdelijke o6 nummer,

Op deze enige manier  alleen te achterhalen tijdelijke 06 nummer gegevens die er bij horen ontbreken weer in mijn kpn en lastig te controleren als er 2 sim only abonnementen zijn toegevoegd, gegevens ontbreken weer in het overzicht geen imei nummer of factuur nummer etc. 

Dus je kunt nooit controleren welk sim only abonnemten is gekoppelt aan je imei simkaart nummer.

Het lastige is de gegevens ontbreken in mijn kpn dat geld ook voor KPN thuis de inlog website is niet compleet of afgemaakt algeheel geld het zelfde als je iets wilt wijzigen of wilt toevoegen het gehussel geen duidelijke info algeheel.

Laat staan hoe het met data delen gaat uitpakken straks in mijn geval onder verschillende mobiele abonnementen . die nu in behandeling zijn, met gebrekkige informatie aan gegevens en geen duidelijkheid laat staan opbouw webside mijn kpn wordt dat een lastige klus en gezoek wat al niet lekker loopt.

 

Dit wou ik toch  maar weer gezegd te hebben bij mij zijn er nog andere factoren die zich afspelen dat wordt weer bellen voor de onduidelijkheid.

 

Admin: afgesplitst en naar eigen topic verplaatst