Skip to main content
Beantwoord

Ander telefoon abonnement, facturen hetzelfde?

  • March 8, 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo ik heb een goedkoper Abbonement afgesloten omdat het andere afgelopen is 

toch worden er nog de oude kosten berekent  terwijl  het nieuwe  

Al is in in gegaan  

hoe kan dit ? 
heb een e-mail ontvangen. Dat mijn nieuwe abbo is ingegaan 

mijn telefnr *

mvg Marjo van Riel 

*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy.

Beste antwoord door Joep1965

Waarschijnlijk was de faktuur al gemaakt voor je nieuwe abonnement inging. Op de volgende faktuur wordt dat dan gecorrigeerd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 8, 2020

Waarschijnlijk was de faktuur al gemaakt voor je nieuwe abonnement inging. Op de volgende faktuur wordt dat dan gecorrigeerd.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 9, 2020

Goedemorgen @Moortje49, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer je het hebt over de factuur van februari, hier staan zowel je oude als je nieuwe abonnement op omdat je nieuwe abonnement midden in de maand gestart is. Je krijgt inderdaad nog een correctie op de factuur van maart, voor de teveel betaalde kosten van je vorige abonnement.

Dus wanneer je de factuur van maart ontvangt kan je dit terugzien op de tweede pagina! Is dit niet zo? Dan kijk ik graag even met je mee. Laat je het dan nog even weten middels een reactie in dit topic?