Skip to main content

Op de website zie ik dat er drie buitenland bundels mogelijk zijn voor Turkije:

  • super voordeel 100
  • voordeel data 2000
  • super voordeel 2000

In mijn account zie ik echter twee heel andere bundels verschijnen. Wat is hier gaande? Ik hoop dat dit niet een soort van misleiding is….?

 

Welkom bij ons op het forum @Memo2021. Als je op de site andere bundels ziet staan kan ik me voorstellen dat je je afvraagt wat het is. Ik denk graag met je mee, zou je kunnen vertellen wat voor bundels jij ziet staan en welk abonnement je specifiek hebt? Ik hoor het graag van je.


Die drie staan inderdaad op de site via https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm . Die kun je gewoon met sms activeren, daar is MijnKPN niet voor nodig.

Mogelijk staan er in MijnKPN zelfs nog oude, dat zou niet de eerste keer zijn.


@ Jasper; ik zie dat ik een KPN 2017 Basis abonnement heb. Ik kan kiezen uit de volgende mogelijkheden: 

  • Voordeellanden buiten EU bundel 100 voor 9,99 euro
  • Voordeellanden buiten EU bundel 500 voor 39,99 euro

Note; ik ga morgen op vakantie. Zou mooi zijn als we nu eea kunnen regelen. 


@ Jasper; ik zie dat ik een KPN 2017 Basis abonnement heb. Ik kan kiezen uit de volgende mogelijkheden: 

  • Voordeellanden buiten EU bundel 100 voor 9,99 euro
  • Voordeellanden buiten EU bundel 500 voor 39,99 euro

Note; ik ga morgen op vakantie. Zou mooi zijn als we nu eea kunnen regelen. 

Aaa, jij valt onder andere voorwaarden dan wat er op de site te lezen is.

Bij de nieuwe Hussel abonnementen heb je de nieuwe goedkopere bundels, met een 2017 baais abonnement zijn degene die jij in de App ziet van toepassing.

Dus of je abonement verlengen naar Hussel, zal je alleen niet halen als je morgen gaat, die doorloop duurt wel even, of met de dure genoegen nemen, meer keuze is er niet op korte termijn.

Je kan ook daar een lokale simkaart aanschaffen is vaak goedkoper en zodra je vertrekt doe je hem weerweg.


Dank je @Memo2021, bij jouw abonnement is het inderdaad zoals Doornekamp vermoed. Ik had dat gevoel al, vandaar dat ik vroeg welk abonnement je hebt. Je hebt een ouder type abonnement waarbij de bundels die je in MijnKPN ziet staan van toepassing zijn, binnen de voorwaarden van het abonnement wat je toentertijd hebt afgesloten. De bundels op de website zijn voor de nieuwere Hussel abonnementen. Het verlengen of een vand eze bundels aanzetten wat hij noemt zijn de mogelijkheden in dit geval, of de lokale simkaart. 


Pssst

Als je vaak naar Turkije gaat kun je beter je abonnement bij Vodafone (over)sluiten. Die hebben als enige de abonnement bundel ook bruikbaar in Turkije.