Skip to main content

Beste allemaal,

 

Ik wil in mijn auto een dubbel din android radio gaan inbouwen. Deze heeft een dubbel USB aansluiting waar door je een internet dongel kan gebruiken.

 

Nu heb ik een KPN dongel liggen en wil dan een dubbel sim aanvragen, zodat ik 1 voor de radio kan gebruiken. Ik wil niet met hotspot gaan werken maar de radio zijn eigen internet geven.

Kan ik op beide toestellen dan internet gebruiken? Ik gebruik bluetooth om te bellen op telefoon, de dongel is alleen bedoeld voor internet.

 

Simpel: GSM bellen+internet, dongel alleen voor internet, maar wel dat ook de gsm internet blijft houden.

Hallo @PiPo-Sido voor je radio heb je dan een data only sim abo nodig met een nummet dat met 097 begint en niet met 06.

Een duo-sim heeft 2x hetzelfde 06 nummer, waar je niets aan hebt,want je kunt slechts 1 van de 2 sims gebruiken end us niet tegelijk. Óf de radio doet net dan óf je telefoon.

 

 


Dat zal niet (goed) werken. Je moet daarvoor een data sim aanschaffen. Linkje:

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/


Hallo @PiPo-Sido voor je radio heb je dan een data only sim abo nodig met een nummet dat met 097 begint en niet met 06.

Een duo-sim heeft 2x hetzelfde 06 nummer, waar je niets aan hebt,want je kunt slechts 1 van de 2 sims gebruiken end us niet tegelijk. Óf de radio doet net dan óf je telefoon.

 

 

Heeft KPN die ook en is dat ook voor particulier aan te vragen?


@PiPo-Sido zie mijn reactie. 


Hallo @PiPo-Sido voor je radio heb je dan een data only sim abo nodig met een nummer dat met 097 begint en niet met 06.

Een duo-sim heeft 2x hetzelfde 06 nummer, waar je niets aan hebt, want je kunt slechts 1 van de 2 sims gebruiken en dus niet tegelijk. Óf de radio doet het dan óf je telefoon.