Skip to main content

Ik wil graag mijn mobiele abonnement annuleren……….bij KPN alle gegevens ingevuld, daarna de phone house gebeld, die zegt moet bij KPN, staaltje kastje naar de muur………...wat moet ik doen? Kan toch gewoon annuleren binnen 14 dagen?

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt. 

Hi dealgune, welkom hier. 

Dit klopt. Wanneer je bij ons een abonnement afsluit dien je dit ook bij ons te annuleren, dit kan binnen 14 dagen zonder problemen. Bel hiervoor met 0800 0402 en spreek daar opzeggen of annuleren in, je wordt dan doorverbonden met de juiste collega's. :) 


Nog even had het abonnement bij PhoneHouse afgesloten en die verwijzen naar KPN en die verwijzen naar PhoneHous ??????

 


Heb jij vandaag met ons gebeld op het nummer 0800 0402 en heb je te horen gekregen dat je bij de Phone House moet zijn? Of hebben ze helemaal geen bestelling kunnen vinden?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. :) 


alles in orde gekomen en prima geholpen door Sjoerd ( manager) bij PhoneHouse Hoogerheide, helemaal blij


alles in orde gekomen en prima geholpen door Sjoerd ( manager) bij PhoneHouse Hoogerheide, helemaal blij

Top, fijn om te horen! :)