Skip to main content
Ik had een nieuwe mobiele telefoon besteld bij KPN. Die heb ik geretourneerd. In mijn overzicht staat mijn abonnement, de termijn, als was het of ik de telefoon heb gehouden. Met geen mogelijkheid breng ik dit de medewerkers van KPN aan hun verstand. Omdat de telefoon geretourneerd is moet de termijn van het abonnement worden teruggedraaid. Wat moet ik nu nog ondernemen na 3 keer contact te hebben gehad met klantenservice.
Hallo @Groningen Dat klinkt alsof het niet helemaal gaat zoals het moet. Ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar (...) met alle gegevens en mijn verhaal. Daar ging 4 keer klantcontact aan vooraf. Moedeloos word je er van. Gisteren kreeg ik nog een brief waarin gemeld werd dat ik nog 7 dagen de tijd had om een en André terug te sturen terwijl ik het toestel al op 20 september heb geretourneerd.


Duidelijk, @Groningen en ik kan me je moedeloosheid aardig indenken. Vertrouw je er nu op dat het goed komt? Als je wilt dat ik het nakijk, zet dan je gegevens in je Forum Profiel.
Hoe kom ik in mij forum profiel?
@Groningen Als je hier klikt kom je op de pagina waar je alles in kunt vullen. Dit is alleen voor jou en mij als moderator toegankelijk.
Dank voor het invullen @Groningen Ik ga er achteraan en stuur je een update als ik meer weet!
Hallo @Groningen Ik heb inmiddels bericht dat de verlenging is teruggedraaid en het retour gestuurde toestel is afgemeld. Alles is dus in orde gemaakt!
Hallo dat is goed om te lezen wat nog niet is teruggedraaid het abonnement en wat ik vanaf 21-11 moet betalen voor het abonnement.

Wel wil ik je bedanken. Zie er haast tegenop om nog eens iets te doen bij KPN
De meest recente verlenging is teruggedraaid, @Groningen en daarmee is het voorgaande abonnement weer actief. Je betaalt dus wat je betaalde voor je verlengde. Mocht je het toch aandurven om iets nieuws te proberen kan ik je uiteraard in contact brengen met een collega. Je kunt ook altijd even langs één van onze winkels.
Ik wil je nogmaals ontzettend bedanken voor je hulp. In een woord geweldig.

Reageer