Skip to main content

Op 8/11/2019 heb ik via de KPN website een verlenging + toestel gedaan. Omdat ik twijfelde of ik een Iphone 11 Pro max of de normale wilde heb ik direct via de website een annulering aangevraagd. (telefonisch nog even gebeld hier gaf men aan dat het niet mogelijk was om te annuleren) en moest ik het pakketje weigeren. Echter werd het pakketje aangenomen door mijn huisgenoot terwijl ik niet thuis was. Vervolgens een week of 2 gewacht tot dat er iemand van KPN mij zou bellen om de annulering te bevestigen, helaas werd ik niet gebeld. Vervolgens toch maar besloten om het toestel te gaan gebruiken en het te laten voor wat het is.

Echter kreeg ik vandaag een mailtje met dat mijn annulering is bevestigd en dat ik het toestel moet terug sturen binnen 14 dagen. Ik heb vervolgens direct contact opgenomen (telefonisch en via de chat) volgens de medewerker was het niet mogelijk om de annulering ongedaan te maken. En zou ik gebeld zijn door een medewerker om de annulering te bevestigen. Dit bleek echter niet zo te zijn, althans er is wel gebeld maar naar een verkeerd  nummer.

Medewerker geeft aan niets voor mij te kunnen doen, ik vind het wel vreemd dat ik een annulering niet ongedaan kan maken en dat ik niet gebeld bent door de medewerker om de annulering telefonisch te bevestigen. Ik zie dat ik overigens toch al toestelkosten moet betalen , dus waarom kan ik de annulering niet ongedaan maken? Als ik mijn toestel terug stuur betekent het dat ik dus zonder toestel komt te zitten totdat KPN mijn toestle heeft ontvangen. 

 

Graag met een gepaste oplossing komen, omdat ik niet ben gebeld om de annulering te bevestigen. (en daarnaast is er volgende de medewerker pas vandaag gebeld (naar het verkeerde nummer).

 


 

Hoi @RainbowM89 . Welkom op het forum.

Heel jammer dat het allemaal zo langs elkaar is gelopen. Uit je verhaal maak ik op dat het uiteindelijk wel is geannuleerd en dat er ook een mail is verstuurd om de zaak terug te sturen.

Helaas kan ik je uit ervaring vertellen dat het dan wel voorbij een bepaald punt is waarop we de zaak niet kunnen terugdraaien. Ik vrees dat je hier wel aan vast zit.

Als tip wil ik je meegeven om, mocht je daarna toch weer willen verlengen, dit bij de winkel te doen. Zodat je, als het toestel op voorraad is, deze gelijk mee kunt krijgen. 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!