Skip to main content

Hallo,

 

Ik had 14 november een bestelling geplaatst en er ging vanalles fout bij jullie waardoor die bestelling niet goed door kwam.

Vervolgens heb ik een annuleringsverzoek gedaan.

Daarna kreeg ik te horen dat mijn bestelling handmatig door moet worden gezet en dan geannuleerd kan worden. En dat handmatig er in zetten duurt nu ook al kapot lang.

 

Echter heb ik nu nog steeds geen annuleringsbevestiging gekregen.

En als ik die bevestiging ontvang moet ik ook nog 14 werkdagen wachten tot het geld terug wordt gestort. (Wat nogal een flink bedrag is ook)

 

Kan toch niet zijn dat het straks anderhalve maand duurt voordat het geld teruggestort is?

 

WANNEER KRIJG IK NOU MIJN GELD TERUG KPN. 

Het is onmogelijk dat het voor zo'n groot bedrijf ZO lang kan duren.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @KelvinFC Dan gaat er in elk geval iets niet zoals het moet gaan. Ik kijk graag even met je mee, natuurlijk, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @KelvinFC Dan gaat er in elk geval iets niet zoals het moet gaan. Ik kijk graag even met je mee, natuurlijk, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Gedaan, heb echter geen klantnummer aangezien de bestelling niet fatsoenlijk doorgekomen is


Ik ga er achteraan, @KelvinFC en laat van me horen als ik mee weet. 


Hallo @KelvinFC Excuus dat het allemaal zo lang duurt. Het is flink misgegaan met je order en het heeft helaas tijd nodig gehad om dit weer recht te trekken. Ik heb je situatie voorgelegd aan een collega en de verwachting is dat je in de loop van volgende week je geld krijgt teruggestort. 


@KelvinFC Toch nog even een vervolgvraag.  Deze heb ik in een privébericht gezet. Wil je hier even naar kijken?


Diep en diep triest. 2 jaar later zit ik hier met een vergelijkbaar probleem wat exact op dezelfde slome manier wordt afgehandeld

 

Admin: reactie in oud topic van 2017 verplaatst naar je eigen, lopende, topic


Zelfde probleem gehad. wacht nu al sinds 14 november op mijn geld terug

 

Admin: reactie in ander topic verplaatst naar je eigen, lopende, topic


We hebben de oorzaak inmiddels gevonden. De bestelling is geannuleerd en het bedrag je hebt betaald is inmiddels gecrediteerd. Met enkele werkdagen krijg je het op je rekening teruggestort. Excuses dat het zo lang heeft geduurd. 


Bijna 1 maand verder, niet normaal😒.

Niet echt overtuigend dat ik ooit nog naar KPN ga.  🤷🏽‍♂️

 

Overigens geen annuleringsbevestiging gehad.

En nog niks op de rekening binnen.

Mag hopen dat het deze week nog gebeurt.

Anders is er weer iets flink mis gegaan.


Dag @KelvinFC Ik doe uiteraard navraag voor je en ik hou je op de hoogte. 


Reageer