Skip to main content

Gisteren en vandaag met 3 KPN collega’s gesproken over het feit dat ik gisteren een e-mail (=23/9) kreeg met de melding dat mijn bestelling van een nieuw mobiel abonnement (besteldatum = 9/9) was geannuleerd. In deze e-mail stond geen enkele reden waarom mijn bestelling is geannuleerd en in de eerdere e-mails/correspondentie kon ik niets vinden wat ik mogelijk niet goed heb gedaan. 

Vandaag gaf de collega aan dat ze, net als haar andere collega’s, niet kan achterhalen waarom de bestelling geannuleerd is, maar dat ze mij - na ruggespraak met de collega’s die gaan over de abonnementen - een nieuw aanbod kon doen voor een nieuw mobiel abonnement/contract.
Helaas niet tegen de voorwaarden van mijn eerdere bestelling/contract, maar voor een prijs van 21 euro per maand ipv 15 euro per maand voor 24 maanden. Maar liefst een prijsverhoging van 40%. 

Suggestie voor de annulering was een computerstoring. ‘Helaas! We kunnen uw eerdere bestelling niet reactiveren’ ‘Dit is een mooi nieuw aanbod met een mooie korting en dit is het enige dat we nu voor u kunnen doen’ - reacties van uw collega’s. 

Alle collega’s hebben bij het telefonisch contact de correspondentie en het contract gecontroleerd en konden geen fouten/problemen ontdekken. En mijn bestelling niet reactiveren. 

Ik heb aangegeven dat ik exact wil weten waarom mijn bestelling geannuleerd is. Wat is er fout gegaan? En waarom is mijn contract ontbonden? 

Er ligt als het goed is een klacht bij de afdeling klachtenafhandeling via uw collega. Maar ook nog even via dit platform omdat ik benieuwd ben of nog meer klachten over geannuleerde bestellingen zijn binnengekomen en dat er echt een computerstoring is geweest. 

Beste @Marije van Buren, welkom! Wat jammer om dit te lezen zeg 😞. Zelf zou ik ook graag willen wat er in eerste instantie was afgesproken! Computerstoringen zijn mogelijk, en het kan ook zeker zo zijn dat we daardoor een actie zijn misgelopen die een paar dagen daarvóór nog wel aan te vragen was. Dat door een storing de bestelling is geannuleerd, klinkt inderdaad wat raar. Ik ga er echter vanuit dat de collega's van de klachtenafdeling dit voor je uit zullen zoeken en binnen een aantal werkdagen met een terugkoppeling komen! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. 

Reageer