Skip to main content
Beantwoord

Annulering van mijn telefoon bestelling

  • February 11, 2020
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Goede dag ik had vorige week mijn telefoon abbonement verlengt en daarbij een nieuwe telefoon erbij besteld. De Samsung A70 in het blauw. Ik kreeg zo net een email dat mijn bestelling geanuleerd is wat moet ik nu doen?

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Edovc99, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat wij jouw bestelling annuleren, is dat hoogstwaarschijnlijk omdat we het toestel niet meer kunnen (en niet meer gaan) leveren. Vandaar dat het geannuleerd wordt.. Dat betekent dat je nu opnieuw een verlenging kan aanvragen, maar helaas wel met een ander toestel.. Of met een Sim Only en het toestel los ergens aanschaffen, dat is ook nog mogelijk. Maar helaas zal je bestelling die je gedaan hebt niet meer geleverd gaan worden.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Goedenavond @Edovc99, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat wij jouw bestelling annuleren, is dat hoogstwaarschijnlijk omdat we het toestel niet meer kunnen (en niet meer gaan) leveren. Vandaar dat het geannuleerd wordt.. Dat betekent dat je nu opnieuw een verlenging kan aanvragen, maar helaas wel met een ander toestel.. Of met een Sim Only en het toestel los ergens aanschaffen, dat is ook nog mogelijk. Maar helaas zal je bestelling die je gedaan hebt niet meer geleverd gaan worden.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!