Skip to main content

11-12-2019 is er bij mij een bestelling geleverd van galaxy s10 plus met abo. Ordernummer ARMOR-279575-1. Vervolgens geef ik door dat ik er van af wil zien en krijg de mededeling (jawel op vrijdag de 13e), dat de bestelling geannuleerd wordt en dat ik bericht krijg hoe ik t toestel terug kan sturen. Later op de avond gebeld en er werd gezegd , dat t goed komt. Afijn nog niets vernomen zaterdag en gaan chatten met de vraag of de annulering ongedaan kan worden gemaakt.(test van mij uit, of er werkelijk geannuleerd is) haha,  niets geannuleerd, want de wijziging (van de aanvraag verlenging met s10+) is doorgevoerd.

Vraag : is/wordt er nu geannuleerd, wat ik wil, of moet ik nog wat anders  of meer daarvoor doen.

Vr.gr.

Goedemiddag @Dlr, bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je na de verlenging in de KPN winkel en het retour gestuurde toestel nu opnieuw een nieuw toestel wil terugsturen? Dat is, binnen 14 dagen, geen enkel probleem. Ik zie, als ik kijk op het 06-nummer, inderdaad nog geen annulering van deze bestelling. Ik moet wel zeggen dat er afgelopen dagen wel wat issues waren met het systeem. Helaas kan ik geen annulering voor je regelen, ik heb die rechten niet en daarvoor moet je bij de afdeling save zijn.

Dus ik moet je, helaas, vragen om nogmaals met ons te bellen (via 0800-0403 en vragen naar de afdeling opzeggingen) of te chatten om je bestelling alsnog te annuleren.


@Dlr, heb je inmiddels je abonnement kunnen annuleren via een collega?


Nou, hij heeft gezegd, dat er geannuleerd gaat worden (19 dec. 2019)  maar ik moet nog afwachten. Heb wel een adres gekregen om t toestel terug te sturen  wat ik inmiddels gedaan heb.

Vr.gr.


@Dlr, ik zie dat er inderdaad iemand mee bezig is. We wachten tot het toestel retour is, en vanaf dat moment dat de annulering helemaal doorgezet worden!


@Dlr, volgens het systeem is het inmiddels teruggedraaid. Klopt dat? Zie je dat ook terug in je MijnKPN omgeving bijvoorbeeld? 


Ja hoor, is nu ok.


Reageer